Nabídka

17 5 0
                                    

... Vystrašeně jsem se na něj podíval. Měl v očích nenávist. "Tak hele prcku, tví rodiče mi dluží celkem dost prachů a přestává mě bavit na ně čekat. Ale nechám tě žít, za menší kšeftíček. Na Novém Zélandu provádějí mutace na kočkách, je to jakási příprava na apokalypsu. Dávají jim látku, jejíž jméno musí být z jistých důvodů tajné. Po vypíchnutí látky je 30% šance že zabere správně. U těch zbylých 70% se z nich stane krvežíznivé monstrum. Těm 30% se zvýší inteligence, rychlost, síla, a smysly. Naštěstí všechny pozitivní kočky utekly a založili menší smečku v lese kousek od laboratoře. Ta monstra spolupracují s tím gangem a tvým úkolem je zabít velitele gangu. Poznáš ho podle světle zelených vlasů, zelených očí a jizvou přes krk. Jo...a taky je strašně tlustej. Když to zvládneš nejenže to splatí dluh tvých rodičů, ale i to co po tobě chce Tony. Zaplatím ti jakýkoliv přesun na Nový Zéland i zbraně. Žádný výcvik ti nedám, pokud se ti to nepovede kvůli tvé neschopnosti se zbraněmi bude tvůj problém, že zemřeš." Odstoupil ode mne, stále jsem se na něj vystrašeně díval, a snažil se probrat všechny informace, co mi právě řekl.

Takže... Mám jet na Nový Zéland a zabít chlápka, který mutuje kočky.... Pomyslel jsem si.

"Dobře, udělám to"

KníráčKde žijí příběhy. Začni objevovat