Totul începe cu frumoasa vârstă de 6 ani împlinită de mine. Cine ar fi crezut că aceea va fi ziua în care viaţa mea va lua o întorsãturã definitivă!
Este ora 19:30 , părinţii şi celelalte două surori ale mele vizionează captivaţi un show ieftin și de proastă calitate pe un program TV de care nimeni nu cred că mai auzise până acum. Afară, o furtună groaznică face ravagii ... Dar... Fără să îi pese cuiva înafară de mine.
După terminarea show-ului , părinţii mei şi cele două surori merg la culcare.
- Noapte bună, Maddy!
Dar sunt prea captivată de infernul de afară pentru a le raspunde şi eu înapoi . Trecut de ora 00:00 , nu îmi dezlipesc ochii de fereastra udă.
La câţiva zeci de metri în faţa casei mele loveşte un fulger... Tresar puţin... Însă doar atât.
Până la momentul de faţă paranormalul pentru mine însemna doar cum poate Moş Crăciun să intre in casă şi să lase cadouri când uşa este încuiată şi eu nu am şemineu. Dar acum totul se schimbă. În lumina locului lovit de fulger, apare parcă din pământ o faţă . Însă nu de fiinţă umană , sunt şocată de ea... Nu mai văzusem aşa ceva în viaţa mea!
Ochii parcă îi erau de pisică, faţa maronie ca de pământ, dinţii păreau a fi de morsă.
Mă priveşte în ochi i-ar eu nu îmi pot lua privirea de la această creatură . Cu dinţii ascuţiţi rânjea la mine... Parcă vrea sa îmi spună ceva, dar la a doua lovitură de fulger, dispare.
Nu pot să dorm ma tot gândesc la ce ar putea fi.