-Günaydın ...
Niall gözlerini ovuşturarak girdi içeriye.Ben çoktan masaya oturmuştum.Saçlarımı henüz düzeltmemiştim çünkü çok açtım.Birbirine giren kıvırcıklarımı geriye atıp düzeltirken Louis içeriye girdi.
-Günaydıııııın
Yanıma oturamadan Niall'ın omletinden bir parça ağzına attı.
Niall sinirli sinirli ona bakarken Louis ona göz kırptı.
Niall iç çekip tabağını sipere aldı.Liam ve Zayn masyaa oturduklarında yemeğe başlamıştık.Niall omletini bitirnce tabağına üzgün üzgün bakamya başladığı için Liam ve Zayn bakıştı
-Bizi yemden evvle ona yemek yapmalıyız.
Zayn onayladı ve mutfağa gittiler.
Niall sevinçle arkalarından gidince Louis ile yalnız kaldık.
Hafifte olsakollarımız birbirne değiyordu.
Louis benim ymeeğimi bitridğimi anlayınca bana bakıp.
-Doydun mu yoksa ha ? Dalga geçme şu reçelden yedin mi ?
Ekmeğe reçel sürüp ağzımı açmamı söyledi.
Ben ilk açmasamda burnumu parmağıyla tutunca çmak zorunnda kaldım .Çilekli reçel ağzıma dağılırken Louis bana bakıyordu.
-Dudağında reçel var.
Ben dudağımın kenarına götürdüm parmağımı ama o kafasını salladı ve elini dudaklarıma değdirdi.
Reçeli kendi dudaklarına götürdü.Benim aklbim deliler gibi çarpıyordu.
Louis bana göz kırptı ve
-Bu çilek gerçekten çok güzel !
Kafamı salladım cevap olarak.Ben ne yapacağımı bilmiyorum.Bir erkeğe böyle şeyler hissetmek normal değil.
Belki de ben yanlış hissediyorum.
Ahh bilemiyorum tek bildiğim ONUNLA BİRLİKTE KAYBOLMAK İSTİYORUM!