kaderin oyunu (zeyker)

8.6K 49 2
                                    

       bölüm 1

çok kötü bir güne uyanmıştım.yanımda kas hayvanı yatarken ne kadar olabilirdi ki? .Bide yetmezmiş gibi koray tiz sesiyle ağlamaya başladı .şimdi diceksiniz ki ne diyor bu?

FLASBACK

somurtmuş koltukta oturuyordum melisin beni zorlamalarına Daha fazla dayanamayarak kabul ettim.üstüne üslük barışın hiç hoşlamadığım o kas hayvanı arkadaşı gelicekti.Düşünün buna rağmen kabul ettim.

"zeyneppp daha hazır değil misin? "

telefonda adeta bağırıyordu.onu susturark zor bir şekilde "hazırım" diyebildim

"hazırsan seni almaya gelicek"

"tamam hazırım hadi almaya gelin"

"hayır biz direk resturanta geçicez,seni Kerem almaya gelicek" dediğini duyduğum anda başımdan kaynal sular dökülmüştü.Ne kadr itiraz etmeye çalışsam da kulqğımda telefonun "dıt" sesini duydum.Oflayarak evden çıkmaya hazırlanıyordum ki son kez aynaya baktım.Gerçekten de güzeldim.üzerimde beyaz renkli dantelden etekleri hafif kabarık.sırt dekolteli bir elbise vardı.Gene melis abartmıştı .Ama itiraf etmeliyim ki güzel olmuştum.dudağıma kırmızı ruj sürüp saçlarımın buklelerini salınık bırakmıştım.Akşamı düşünürken dalıp gitmiştim ki korna sesiyle kendime geldim.aceleyle evden çıktım.Kerem tek kaşını kaldırmış yamuk ağzıyla baştan aşağı beni süzüyordu.

"meraba" dedim. gülümsedi ve "Güzel olmuşsun "dedi.

Bende teşekkür edip arabaya binmek için hareketlendim.Kerem hemen oturup arabayı çalıştırmaya başladı.birden "öküz" diyiverdim.Kerem kaşlarını hafif çatıp bana döndü ve "birşey mi oldu? " dedi

bende "yoo kendi kendime konuşuyordum"dedim.Ellerimi göğsümün altında birleştirdim.öküz demekte haklıydım.kalkıp bi kapımı açma zahmetinde bulunmamıştı beyfendi.Sonra resturant a gelmiştik.Kerem gene cool hareketlerle elleri cebinde indi arabadan.tamam etkilenmiyor değilim ama bu genede onun bir kas hayvanı olduğunu değiştirmez! . resturant girdiğimizde melisle barış oturmuş koray hakkında konuşurken dalıp gitmişler.bizim gelmemizle ayğa kalkıp"hoşgeldiniz" dediler.sonra tokalaşıp oturduk.melisle barış yan yana bende Keremle yan yana oturmuştum.tabi bundan memnun değildim.birden melis bana döndü "zeynep biliyor musun biz korayın geleceği için bir plan yaptık"

"merak ettim neymiş o plan "dedim

sonra melis biraz hüzünlenerek bana döndü ve anlatmaya başladı."Biz korayın gelecekte iyi bit hayatı olmasını çok istiyoruz bu yüzden ne olur ne olmaz diye vasiyet yazdık"

bunu duymamla "melis Daha bunları söylemek için çok erken! " hüzünlü bir sesle "hayır zeynep hayatta hiç birimizin garantisi yok"dedi

bende onla başa çıkamıycağımı anladım ve susmak zorunda kaldım.yanıma baktığımda soluk almadan yemek yiyen keremi gördüm.yapmacık bir şekilde öksürdüm .yemeğinden başını kaldırıp bana baktı

"biraz yavaş"dedim alayla karışık ses tonumla.sonra yemeğe aynı şekilde devam etti.Daha fazla sinir olmamk için izin isteyerek lavaboya gittim.sinirden köpürmüştüm.lavaboda sakinleştikten sonra masaya döndüm .birde ne göreyim?!

Kerem bir kızla sarılmış hasret gideriyora benziyordu.banane be bana noluyosa! diye kendimi avutmaya çalışsamda olmuyordu içimde tanımlayamadığım bir dürtü beni bu duygular içine itiyordu. biraz orda dikildikten sonra gözlerimi devirerek masaya ilerledim.....

EEVETT YENİ BİR HİKAYE UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR EĞER İSTEK OLURSA DEVAM EDİCEM.BENDEN SÖYLEMESİ ÇOK GARİP VE GÜZEL BİR HİKAYE İNŞALLAH İSTERSİNİZ VE BENDE DEVAM EDERİM <3

kaderin oyunu (zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin