her şey su yüzüne çıkıyor...

1.2K 42 0
                                    

zeynep'in ağzından:

ne olduğumu şaşırmıştım.Herkes keremle adamı ayırmaya çalışıyordu.bense öylece oturmuş birşey yapamıyordum.Daha sonra keremle adamı ayırdılar .Kerem ayağa kalktı ve beni kolumdan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı.Yüzü yara içindeydi.

''kerem ne yapıyorsun sen ?'' dedim zorlukla(nede olsa sarhoşum yani)

''asıl sen napıyorsun?bırakıyorum,gelicem diyorum ama zeynep hanım maşşallah başka adamların yanında almış soluğu ''

''sen ne dediğinin farkındamısın? herkes senin gibi öküz değil.Adam nazıkçe geldi bana sordu bende kabul ettim.''

''sen bana öküz diyorsun ama biraz daha gelmeseydim o adamın sana neler yapacağını söyliyim mi? adam senin sarhoşluğundan yararlanıp bi güzel becericekti seni''

''saçmalama kerem.Ben gidiyorum''dedim ve yürümeye çalıştım.Ama ne mümkün ki yürüyebileyim.Sarhoştum sanki dünya dönüyordu.Daha sonra kolumda hissettiğim elle durdum.Kerem gene aynı zorbalığıyla beni arabaya sürüklüyordu,bende karşı koyamadım.

ERTESİ SABAH:

Sabah kalktığımda müthiç bir ağrı vardı başımda.kalktım ve yüzümü falan yokadım.Daha sonra telefonum çaldı.Kim aradı dersini?tabiki de zorba kas yığını kerem.

''alo kerem ne var?''

''zeynep dicem yere gel hemen sana çok önemli bir şey söylemem lazım''

''kerem kusura bakmam sabah sabah senle uğraşamıycam''

''zeynep çok öneml''

''tamam söyle neresi?''

Kerem adresi söyledikten sonra hemen evden çıktım.yolda yürürken beni niye hastaneye çağırdı diye düşünüyordum.Kime ne olmuş olabilirdı ? off ya bu telaşla barış ile melisi aramayı unuttum .Bu gün tatile gidiceklerdi,neyse şu işi bi halledeyim de sonra ararım onları,diye düşünürken gelmiştim bile keremin verdiği adrese.kerem kapıda gözleri kıpkırmızı ve şiş bir halde beni karşılayınca daha çok teleşlanım.

''kerem ne oldu?senin neyin var?''

''zeynep sakin ol bi''

''noldu söylsene ''

''zeynep....melisle barış..''

''ne olmuş onlara''bu söylerken sesim gereğinden fazla çıkmıştı

''bu gün tatile gidiceklerdi biliyorsun.Ama tatile giderken yolda kaza geçirmişler ve durumları kritik''

kerem cümlesini bitirir bitirmez sanki içimde bir boşluk oluşmuştu.Ne yapacağımı bilmez bi şekilde hastene kapısına doğru yürüdüm yavaş yavaş...şuursuzca...

ACABA MELİSLE BARIŞA NE OLACAK?ZEYNEP NE YAPACAK?EMİN OLUN Kİ DİĞER BÖLÜMLER ŞİMDİKİ ZAMAN BÖLÜMLERİ OLUCAK.UNUTMAYIN Kİ BUNLAR SADECE FLASBACK ASIL AKSİYON BU BÖLÜLERDEN SONRA BAŞLIYCAK AMİN OLUN.

kaderin oyunu (zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin