kıskançlık mı acaba ?

1.3K 36 1
                                    

bara geldiğimizde her tarafta dans eden,sarhoş olmuş,saçma sapan insanlar vardı.bardaki masalar kokteyil masaları gibiydi hemen kerem ordan birine geçti tabiki bende arkasından.

''ne içersin? ''

''ben bişey istersem kendim alırım''

''sen bilirsin sorması benden''

''tamam sen şimdi burda dur ben gelicem

''emredersin''dedi zeynep imalı bir şekilde .sonra kerem masadan uzaklaştı.zeynep gözüyle keremi takip ediyordu.ne kadar cesur görünmeye çalışsada aslında hafiften korkuyordu.daha sonra keremin 3 tane kızın yanına gittiğini gördü .içine anlam veremediği bir duygu kapladı bir anda .öfke dese değildi,hırs dese hiç deği.ama bu neydi kıskançlık olabilir miydi ? yok canım ben onun neyini kıskanıcam diye düşündü kendi kendine .sonra kızların kereme dahada sırnaştığını görünce içindeki bu tanımlayamadığı duygu daha da arttı.daha sonra ordan uzaklaşarak barmenin yanına gitti.

''ne alırsınız''

''bilmem sen kafana göre bişey ver'

zeynep barmenle konuşurken gözünüde keremden ayırmıyordu.sonra barmenin sesiyle ona döndü

''buyrun efendim tekila uyar size değil mi?''

''tabi,teşekkürler''

1,2,3,4 zeyneptekilaları tek tek içiyordu .kerem gideli neredeyse yarım saat olmuştu.beni unuttu düşüncesiyle içmeye devam etti zeynep.5,6,7 yam8. içicekti ki kolundaki elle arkasına döndü

''meraba eğer isterseniz benimle dans edermisiniz?''

zeynepin kafası bi milyon olmuştu o yüzden düşünmeden kabul etti.Sonra sahneye çıktılar ve dans etmeye başladılar .adam fırsattan istifade etmek isterce zeynepin belinden kavradı.zeynep arkasına döndüğünde adam yerde üstünde de kerem ona yumruk atıyordu.......

EEVVETTT BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK İLGİ GÖSTERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EĞER BU İLGİ DEVAM EDERSE DEVAM EDİCEM ÖPÜLDÜNÜZ :)) :*

kaderin oyunu (zeyker)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin