Bölüm-5

147 3 2
                                    

Sabah erkenden kalkıp yarım saatlik uğraşın sonunda makyajımı yaptım.Hemen aşağıya inip küçük bi kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktım.Şu hayatta minibüs beklemek kadar boktan birşey yok neyse minibüste 5 dakika sonra geldi.Bu seferki boştu ve gül kokuyordu.Tabi ramazanda geldi artık bok kokularından kurtuldum oleyy her neyse minibüse atladım.

Deniz:
-Abi bi öğrenci al şurdan

Şöför:
-Senin neyin öğrenci olmuşsun dana kadar 1,50 vercen !

Deniz:
-Yav bak delirtme beni o vitesi koparır sana yediririm !

Şöför:
-Canlıyı görmeden ilerlemicem !

Deniz:
-Hee sen canlı istiyon demek

Şöför:
-Evet hadi verde yola çıkak

Elime çantamdan çıkardım taşı ön cama bi attım.

Şöför:
-😱😱😱

Deniz:
-Ee bidaha canlı istiyonmu bakem 😏

Adam şaşkın bir şekilde kafasını sallayıp yola devam etti.Bende resmen 50 kuruş için arabanın camını kırmıştım.Abi bildiğin deliyim yav.Neyse okula geldim ve koşa koşa sınıfa koştum berki dövmeyi dört gözle bekliyordum.Geçen gün bana yaptığı eşek şakasından sonra kurtulacağını sanıyorsa yanılıyor.Berk sınıfa bi geldi gözleri falan yaşlı.

Deniz:
-Lo berk n'oldu lan seni dövecem diye ağlıyosan...

Berk:
-Yok birşey 😥

Deniz:
-N'oldu lan söyle birimi üzdü seni ?

Berk:
-Cansu beni terk edip poyraz diye biriyle sevgili olmuş 😭

Deniz:
-Hmm olsun sana daha iyisini buluruz boşver onu

Berk gözyaşlarını silerek.

Berk:
-Ben buldum bile

Deniz:
-Aa kimmiş o şansız kız

Berk:
-Şuan ona bakıyom

Deniz:
-Nerde lan arkamdamı yoksa

Berk:
-Seni seviyorum deniz ❤️

Deniz:
-😱😱😱

Berk:
-Benimle çıkar mısın ?

Bu sorudan sonra berk'i dövme hayallerim yıkılmıştı.Bana hayatım boyunca kimse aşık olmamıştı ne diyeceğimi bilmiyordum.Çocuk zaten üzgün bide üstüne hayır dersem iyice üzülür.

Deniz:
-Ş ş ş şey evet

Berk'in bu cevaptan sonra gözleri öyle bşr parladı ki hemen bana sarıldı.Beni sevdiğini söylemeye başladı.

SİYAH & BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin