"Hala beni sevdiğini biliyorum ."
Olamaz ne saçmalıyordu.Hem bu sümüklü de neyin nesi.Eski ilkokuldaki Minel değildim ben.O kadar saf değildim. Omuzlarından sertçe ittirdim.Kapıdan çıkarken
"Eski Minel değilsin.O zaman vücudun içimi ısıtırdı.Yanındayken benliğimi yitirirdim."
"Küçükken benden hoşlanıyor muydu yoksa ? Bir hevese kapılma Minel.İkinci bir oyuna düşme." fısıldaşmalarımla okul koridorlarında dolaşırken zilin çaldığını duymamış olsam gerek Enes'in sesiyle kendime geldim.
"Minel,burdayız gelsene."
Yanına oturduğumda hemen sorularla beni sıkıştırmaya başlamıştı oysaki benim aklımdaysa Araf'tan nasıl intikam alacağım yatıyordu.
"Neler oldu?Neden sınıftan apar topar çıktın? Araf canını sıkacak bir şey mi söyledi?"
Enes beni sorularıyla sıkarken Derin'in sesiyle rahatlamıştım.
"Heyy Enes ,müdür seni çağırıyor?"
"Niye çağırıyormuş?"
"Bilmiyorum git öğren işte!"
Arada Derin de böyle atarlanırdı işte.İlk senemde ben alışmıştım ama Enes bir türlü sindirememişti bu durumu. Derin yanıma oturur oturmaz olanları anlatmıştım.Önce kendisine gelmesi için zaman tanıdım.O hak benim olmalıydı aslında.
"Se..senn yani siz Ara.. Araf'la öpüştünüz mü?Hem de ilk günden?"
Bunu bağırarak söylemesine ne demeli (!)
"Kapa çeneni Derin,sessiz ol.Evet öpüştük.Aslında öyle de denemez beni oyuna getirdi."
"Öpüşme öpüşmedir.Nasıl oyuna getirdi?"
"Onun ilk aşkım olduğunu öğrenmiş yada en başından beri biliyormuş.Asıl sorun bu değil zaten,nasıl intikam alıcak olmam."
"Okul çıkışı bize gel.İntikam defteri çalışmalarımıza başlayalım."
'İntikam defteri' bizim dilimizde intikam alacağımız kişileri listeye yazıp piçlik ötesi planlar kurmaktı.'START KARTI' ise en eğlenceli kısmı yani oyuna başlama.
"Tamam."
Son derse girmemişti Araf.Çantaları alıp doğruca servise binmiştik.Ve arkadan gelen ses Ahmet Amca!!!
"Hele dur bağalım Minel.Minel bindin mi servise?"
Bu adam insan mı?Servise bindiğimi gördüğü halde bindin mi diye soruyordu.O an aklıma eve gelirken "anneee ben geldim"dediğimde annemin "kızım sen mi geldin ?" demesi gibi bişeydi.
"Bindim Ahmet amca bindim(!)"
Evin önüne gelmiştik.Sonunda Ahmet amcadan kurtulmuştum.Anahtarı açıp içeri girdiğimizde
"Anne ben geldim."demiştim.Hergün aldığım yanıtsa
"Kızım sen mi geldin?" Gelde sinir olma şimdi...
"Evet."
Dediğim gibi çantaları atıp hemen odama çıkmıştık.Hemen defteri elime alıp büyük harflerle en üste " APTAL ARAF"yazdım.Üstünü iyice karaladığımı görünce Derin kolumdan tutup
"Kendine gel mal."demişti.
Evet kendime geldim,aklıma gelen ilk düşünce ise Araf'ın taktiğini uygulamak."dugularıyla oynamak"
"Minel ne duygularıyla oynaması mala bağladın iyice kendi kendine konuşuyosun."
Ben onu sesli mi söylemiştim upss.
"Derin buldum.Araf'dan nasıl intikamımı alacağımı buldum.Onu kendime bağımlı hale getiricem.Bana aşık olmasını sağlıycam.Duygularıyla oynıycam."
"Fazla piçsin Minel."
"Yargılama Derin.Aynısını o bana yaptı.Hem hatırla bu bizim defterimizin ilk kuralıydı."
"Zayıfa Acımak Doğaya İhanettir."