İlk defa böyle bir işe kalkıştığım için beklentilerinizi karşılayamayabilirim.Yorumlarınızı bekliyorum...
Kalbinizde geçen her anı haykırmak insana gelen en iyi ilaçtır.
Aile ve arkadaşlar olmadan çevrenizde kırmızı kum ve mavi bir gökyüzü eşliğinde sesiniz kısılana kadar bağırmak.
Güzel bir rüyaydı.
"Anneee nerde benim kıyafetlerim."
Evet bugün lisede ilk günüm.Ne heyecanlı ne de mutluyum.Bu tatil neden biter ki .Telefon şarzımın bitmesi kadar kısa bir süre.Bence okul hiç olmamalı.
"Sandalyenin üstünde iyi bak."
Ahh evet şu sandalye..Gardrobun askıları bomboş.Sandalyemdeyse bir dağ oluşmuştu.
"Hadi aşağı inde kahvaltı yap Minel."
Sabahları kahvaltı yapmasını hiç sevmem nedense hep midem bulanırdı.Ama bu kahvaltıya da hayır diyemezdim.Bir tek et eksikti.Ahh şu etler yokmu aklım hep etle doluyordu.Erkek gibi iştahım vardı.Sebzeden nefret ederdim.Anneme bir sinir olma nedeni daha.Şu yemekleri yaparken bir de bana sorsa.
"Tamam geldim annecim."
Tabakta birşey kalmadığına göre artık gidebilirdim.Anne ve babamın yanağına birer öpücük kondurup evden çıktım.Ama dur bir dakika!Bişey unutmuştum.Ahh evet nerde benim harçlığım? Kapıyı açar açmaz babamın üstüne atladım.
"Baba,babacımmm hani nerde benim harçlığım ?"
"Bende bu kız niye para istemedi diye düşünüyodum? Al bakalım ."
"Ooo süper." ilk günden babamdan 100 lira kapmıştım.Babama bakmayın tek ve biricik kızıyım haliyle çok şımarığım.Aslında sadece tatlı belayım.
*
Servisçi neden bu kadar gıcık olmak zorunda.Beni görmesine rağmen kornaya basıyordu.İçimden tüm küfürleri edip servise binmiştim.Küçük sınıflari ezercesine bakıyordum.Evet lise 4'üm artık.3 yıl boyunca bu bakışlardan öc alma vakti gelmişti.
Meşhur beats kulaklığımı takip müzik dinlemeye başladım.Müzik tarzım heavy metal türüydü.Neden mi? Çünkü dilediğince bağırarak şarkı söylüyor ve rahatlıyorlardı.Size ilginç bana ise ilaç gibi gelirdi.Ahmet amcanın sesiyle bir an irkilmiştim.
"Minel geldik ne bekliyin hele burda?"
Şivesini anlayamadığım bir dille konuşması kadar sinir bozucu bir şey yoktu.
Adımlarımı atmış okula doğru yürürken birden gözlerin üstümde olduğunu farketmiştim.Neden mi her geçen yıl evrimlesiyordum.Üstümde mini bir etek ve düğmelerimin yarısı açık bir gömlek.İçimdeyse gömleğimin inceliğini oldukça göşteren siyah sporcu atlet.Ahh ama onlar vücuduma değil yüzüme bakıyorlardı.Çünkü oldukça doğal yüzüm masmavi gözlerim,uzun kahverengi saçlarımla oldukça etkileyiciydim.Kendimi çok beğenmişim değil mi ? Mütevazilik ne arasın bende.
Omzumda hissettiğim ele doğru yöneldiğimde Enes'i gördüm.
"Naber bebek ? Gene herkesin gözleri sende"
Okulun tanınan kızı olmak bunu gerektiriyordu ve Enes'in bundan yararlanması komik ama güzeldi.
"İyidir ,seni özlemişim."sarılmıştım.Bedeninin sıcak olması hoşuma gidiyordu.
"Yeni geleni gördün mü?"
Başımı etrafta gezdirdiğimde..
"Olamaz bu gördüğüm gerçek değil dimi? Araf değil dimi o Enes(!) ?"
"Enes ,Eness..."
Ahh inanamıyorum ilkokuldan beri benimla dalga geçen Araf'tı bu.Araf dimi ne tuhaf isim.Onunla "Araf bak arafı gördüm"diye hep dalga geçerdim.O da benim kilolarım ve bitmeyen sivilcelerimle.Ve bide "sümüklü(!)" sümüklü haa bu tamamen bir Araf uydurmasıydı.Enes nerdeydi? Beni yalnız bırakıp gitmiş olamaz ...
Hiç farketmemiş gibi çaktırmadan topuklamaya çalışırken arkamdan gelen sesle içimdeki tüm küfürler boşalmıstı.
"Minellll."
Olamaz tam sırasıydı dimi Derin.
"Naber Derin."
Derin benim en yakın arkadaşımdı.Tüm sırlarımı bilir ve bana işini yaptırmak için hep şantaj yapardı.Piç kurusu.
"Geleni gördün mü? Araf bizim okula transfer olmuş."
"Görmemek mümkün mü ?Tüm kızlar başında " evet kızlar o benim ilk aşkım hemen dağılın ordan.
"Enes'e bak Araf'la konuşuyorlar.Onlar kavgalı değiller miydi?"
"Bilmiyorum Derin,hemen burdan topuklamamız gerek."
Derin'in kolundan tuttuğum gibi koşarak sınıfa çıkmıştık.Çok şanslıydım,en yakın arkadaşlarımla aynı sınıfta olmak bana ayrı bir rahatlık veriyordu.
"12-B".Sınıfımdaki bu yazıyı görünce büyük adımlarla ve göğsümü gere gere girmenin mutluluğuyla içeri dalmıştık.Arka dörtlü bize aitti.Enes'le Derin yan yana önümde otururlardı.Ben tek olmayı tercih ederdim.
Öğrencilerin sınıfa girmesiyle kargaşa çoğaldı.
Arkadan gelen Erol Hocayi görünce herkesin alkışlamasıyla hoca herkesin sözlüsüne 100 vermişti.Okulun meşhur hocasıydı, bayılıyorum bu hocaya.Tahtaya soru yazar bize sorar sonra kalemi alıp kendi çözerdi.Üstüne bir de "artı" verirdi.Ahah favori hocam.
Kafamı olduğu gibi sıraya koymuş uykuya dalmıştım.Kapıdan gelen ses tüm dikkatimi dağıtmıştı.Kafamı kaldırıp baktığımda hala rüyada olduğumu sanıyordum.Ne? Rüyada Araf'ı mı gördüm saçmalama.Erolcüüümün sesiyle kendime geldim,olamaz bizim sınıfta mı hayır hala rüyadaydım.
"Yeni gelen arkadaşınıza hepinizin iyi davranacağını umuyorum.Boş bir sıraya geçebilirsin."
"Peki hocam."
Olamaz nolur yanıma gelmesin lütfennn.
"Burası boş mu sümüklü ?"
[#]