4.Bölüm:"Küçük Sürtük"

500 17 7
                                    

"Zayıfa Acımak Doğaya İhanettir."

"Pekala sen bilirsin ama sonradan onu kendine bağlıycağım diye sen ona bağlanmada ."

"Saçmalama ben ondan hıhıh şimdi komik oldun Derin."

Deftere yazar yazmaz Derin'i evden kovmuştum.

"Görüşürüz Derin."

"Kovmadığın eksikti mal . "

"Öyle yaptım canım zaten."

Kapıyı suratına kapatmıştım.Biz kardeşten öte bişiydik birbirimize alınmazdık . Ertesi gün her günkü halimden farklı olarak okula hazırlanıp gitmiştim.Babamdan yine para koparmanın verdiği mutlulukla evden çıkarken Ahmet amcanın sesiyle her şey yerlebir olmuştu.

"Hele Minel ne dikiliyon orda öyle binele hade. "

Biri şu şiveyi çözebilir mi!

"Geldimm."

Tüm gözler üstümdeydi.Bunların hepsini Araf için yaptığıma aklım almıyor.İntikam herşeyden üstündür. Okula geldiğimizde kulağımda beats kulaklık,arkamdan Enes çığırıklıkları,yanımda eski sevgilim Furkan,karşımda Araf ve Derin'in kulaklığımı çalması.Mükemmel dörtlü oldular.

"Minel bunlar kimin için.Yoksa tekrar beraber olmaya mı karar verdik."

Evet doğrudur Furkan'la çıkarken de bakımlıydım.

"Araf için,kendini zorlama Furkan,git başımdan."

Fazla mı açık sözlü oldum ?

"Tamam bebek kızma.Araf'la çıkıyor musunuz ?"

Araf'ın yanına gidip yanağına bir buse kondurunca çıkıp çıkmadığımı anlamıştır.O bana şaşkın gözlerle bakerken ben herkesin bize bakan sinirli gözlerine odaklanmıştım,ne ezikçe.Kıskanç sürtükler.Haliyle kızlar Araf'tan beni,tabi çocuk 1.85 , buğday tenli ,uzun boylu olunca... Erkeklerde beni Araf'tan.Tabi ben Araf'a kıyasla bambaşka kıskanıldım.Güzel olmakta suçmuş ... Kulağına doğru yönelip

"Seni hep sevdim,seviyorum."boynunu ısırmıştım.İnlemesi hoşuma gitmişti.

Role kaptırma Minel ! Tam bir sürtük gibi davranmıştım. Derin'in yanıma gelmesiyle sınıfa doğru çıkmıştık.Arkadan şaşkın bakan bir çift Araf gözü oldukça komikti.Ava düşen avlanır canım.Senin öpücük işe yaramadı ya Araf.

"İlk ders ne Derin?"

"Fizik!"

"Olamaz cidden mi !"tek korktuğum ders tek korktuğum hoca.Annemden bile böylesine korkmuyordum. "O zaman napıyoruzz uyuyoruzz "

"Aferin Minel sınavda sen uyuyunca olucak ya."

"Ne olursa olsun derslerim iyi,Özlem hocayı kaldıracak gücüm yok.Bye bye Derin."

Uykuya dalmıştım ki yanımdakinin nefes alışverişini duymamak ne mümkün.Bozuntuya vermeden uyu Minel.

"Hey,hey Minel konuşmamız gerek."

Uyu Minel uyu...

"Minell?"

Az kaldı Minel birazdan vazgeçer sabret.Ve işte beklenilen an.Hocanın içeri girmesiyle ondan kurtulmuştum.Özlem hocayı ilk defa sevmiştim.Buranın toylarından,canım öyle konuşursan alır seni en öne,dörtgözün yanına.Bye bye Araf.

"Zil çaldı Minel kalk uyan artık."

Ağızdan salyalar akarak

"Tamam Enes duydum."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haylaz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin