BU BÖLÜM BİRAZ KISA SANKİ AMA OKUL OLDUĞU İÇİN ÇEVİREMİYORUZ O YÜZDEN ÖZÜR DİLERİZ AMA ARTIK 1-2 HAFTADA BİR ÇEVİRMEYE ÇALIŞACAĞIZ VOTE VE YORUMLAR YÜKSEK OLURSA DAHA ÇABUK GELİR YENİ BÖLÜM NEYSE SİZE İYİ OKUMALAR.
YOUR P.O.V
Eleanor'la yemek iyi geçti.Yan evde oturan manyak hakkında bişey söylemedim çünkü söylediklerinde ciddi olmadığını düşünüyorum.İçeri geçtim ayakkabılarımı çıkarıp kendimi koltuğa attım.Televizyonu açtım.Gayet saçma bi programı izliyodum ki kapı çaldı.Koltuktan kalkarken "Geliyoruuum" diye bağırdım (Türk'lük varsa demek içinde) kapıyı açtım.
"Bayan Y/L/N?" (Y/L/N=Your Last Name) diye sordu gelen çocuk. "Evet benim" dedim neşeli bi sesle. "Şurayı imzalarmısınız?" diyip elindekini uzattı.Alıp imzaladım ve paketi aldım."İyi Günler" diyip gitti."Sizede" diyip kapıyı kapattım.Paketi açtım içinden benim fotoğraflarım vardı. Uyurken fotoğraflarım, Yemek yerken fotoğralarım, Duştayken ki fotoğraflarım, Perrie'yle fotoğraflarım , Dani ve Liam'la fotoğraflarım , Niall'la fotoğraflarım, Harry'le öpüşürkenki fotoğraflarım, Harry'le el ele tutuşurkenki fotoğraflarım, Harry ve benim... 1 dakika ne sex yaparkenki fotoğraflarmız. Niall'ı aramaya karar verdim çünkü Harry şu lanet olası telefonunu açmıyo."Alo?" Niall telefonunu açınca sordu/dedi.Sesi uykulu geliyodu. Ağlamamak için kendimi zor tutarak "Niall" dedim. "Sorun ne Y/N" dedi endişeyle."Biri bana çok tuhaf fotoğraflar gönderdi" dedim ve ağlamaya başladım. "Tamam Skype açalım ve bana fotoğrafları göster." dedi. Yüzündeki ciddi ifadeyi hissedebiliyordum."Tamam seni skype'dan arıyorum" dedi. "Tamam bye" diyip telefonu kapattım.Skype'ı açtım ve Niall'ı gördüm."Tamam hadi göster bakalım şu fotoğrafları" dedi yarım bir gülümsemeyle.Fotoğrafları onları bulduğum sırayla gösterdim.Harry'le şey yaparkenki fotoğraflarımızdan birini gösterdim. Niall'ın tepkisi : "Fuck" oldu. Sonra "Harry'i çağırıp geliyorum" dedi ve kalktı. 5 dakika sonra elinde yemekle ve Harry'le geri geldi. Harry bi tavırla "Tamam göster hadi" dedi. Sırayla onada gösterdim bana ifadesizce baktı sonra "bu çok ucuz" dedi. "Ne çok ucuz" dedim."O kadar çaresizsin ki ilgi için fotoğrafları sen yolladın." dedi duygusuzca. "Sen neden bahsediyorsun" diye sordum bir tavırla. "Acınacak durumdasın" dedi sinirli bi şekilde. "Her neyse Harry. Acınacak durumda olan sensin" diye bağırıp Mac'imin (kız zengin abi :D ) kapığını kapattım hızlıca. "Fuck You Too Then" diye bağırdım ne kadar yanlız olsam da yada öyle olduğumu dünüyodum.
Kısa bi duş alıp eşofmanlarımı giydim ve mutfağa gidip bi şişe su aldım.Yatak odasından bi ses duydum. "Merhaba" diye bağırdım."Hiç komik değil" dediğim an yatak odasının kapısının çarptığını duydum. "Pekala yeter artık" diye bağırdığım an yatak odasının kapısının açıldığını gördüm
ve içeri maskeli bi adam girdi.Holde duruyodu ve bana bakıyodu.Yavaşça kafasını çevirdi ve gülümsedi."S-sen kimsin" diye kekeledim. "En kötü kabusun"dedi gülümseyerek...