PC, Xbox One ve PS4 formatlarında Türkçe Metin Çevirisi bulunmaktadır.Tüm formatlarda 18 Süper Lig Takımı ve Ay-Yıldızlı Milli Takım Lisanslı olarak oyanabilir durumda.Oyun endüstrisinin lider oyun motorlarından Frostbite™ altyapılı FIFA 17, oyuncuları yeni futbol dünyalarına götürüp derinliği ve duyguları olan karakterlerle tanıştırarak gerçeğe uygun, özgün bir deneyim sunuyor. FIFA 17, Premier League ile tanışan genç yetenek Alex Hunter olarak kendi profesyonel futbol hikayenizi yazacağınız yepyeni sinematik hikaye modu Yolculuk gibi modlarıyla sizleri sürükleyici, gerçek bir futbol deneyimine davet ediyor. Oyundaki futbolcuların düşünce ve hareketlerinde, rakiplerle olan fiziksel etkileşimlerinde, duran toplarda ve hücum etkinliklerinde yapılan devrim yaratan yeniliklerle sahanın tek hakimi olacaksınız.
FROSTBITE™ ALTYAPILI
Oyun endüstrisinin lider oyun motorlarından Frostbite, FIFA 17'nin Xbox One, PlayStation 4 ve PC sürümlerinde oyuncuları yeni futbol dünyalarına götürüp derinliği ve duyguları olan karakterlerle tanıştırarak gerçeğe uygun, özgün bir deneyim sunuyor.Yeni Futbol Dünyaları: Frostbite, FIFA 17 dünyasını daha da ayrıntılı hale getiriyor. Sahaya çıkan tüneller, soyunma odaları, teknik direktörün odası ve takım uçağı gibi yepyeni ortamlar deneyimleyeceksiniz.
Gerçeğe Uygun Özgün Hikaye: Frostbite sunduğu son derece sürükleyici öyküsel deneyimle sizi futbol dünyasının içine sokarak saha içinde ve dışında bu sporun tüm duygularını yaşamanızı sağlıyor.
Derinlikli ve Duygusal Karakterler: Frostbite, saha içinde ve dışında karakterlere gerçeklik katıyor. Gerçeğe uygunlukta kaydedilen bu aşama ise farklı hikayelerin ve her oyuncuya özel deneyimin kapısını aralıyor.EA SPORTS SUNAR: FIFA 17 YOLCULUK MODU
FIFA tarihinde bir ilk olarak, Premier League'in yeni yıldızlarından Alex Hunter ile saha içinde ve dışında kendi hikayenizi yaşayın. Premier League'de istediğiniz kulüpte oynayın, gerçek teknik direktörler ve dünyanın en iyi oyuncularıyla birlikte sahaya çıkın. FIFA 17'de yepyeni dünyalar keşfedin, duygularla dolu bu Yolculuk'ta inişleri de çıkışları da yaşayın.Hikaye: 2016/17 sezonu başlamak üzereyken, İngiltere'de Premier League kariyerinin başındaki genç yetenek Alex Hunter'ı canlandırıyorsunuz. Önünde aşması gereken pek çok engel bulunan, futbol dünyasında tanınan bir soyada sahip olan ve kendini kanıtlamak isteyen bir genç yetenek. Alex'in saha içinde bekleneni verip, saha dışında da zor kararlar alması gerekiyor - dünya futbolunun önde gelen kulüplerinden birinde kendi Yolculuğunuzu yaşayabilirsiniz.
Alex Hunter kimdir? Ümit vadeden genç bir yetenek olan Alex Hunter, Premier League'de kendini kanıtlamak için bir yolculuğa çıkıyor. Akademiden en iyi futbolcular arasında mezun olan ve futbol dünyasında tanınan bir soyada sahip olan bu genç adamdan beklentiler büyük. Alex, dünyanın en büyük liginde oynama şansını da yakalıyor. Alex, genç yaşta ailesindeki yeteneğe sahip olduğunu fark ediyor ve dedesinden de aldığı destekle hayallerini gerçekleştirmek için çok çalışıyor. Ve sonunda hayallerini süsleyen Premier League'e ayak basıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Günlüğü
FantasyMerhabalar bu hikayede sadece oyunlar hakkında size bir kaç bilgi vereceğim.