Cookie: Nasılsın?
SwagYoon: Pek iyi değilim. Sen nasılsın?
Cookie: Eh işte. Ne olduğunu anlatmak ister misin?
SwagYoon: Anlatsam iyi olur. Belki yardımın dokunur.
Cookie: Peki dinliyorum
SwagYoon: Bugün Jimin ile buluşacaktık ama beni arayıp gelemeyeceğini hasta olduğunu söyledi. Sesi de kötü geliyordu zaten. Bende yanına gidip geçmiş olsun demek istedim. Evine gittiğimde dağılmış haldeydi Cookie. Gözleri şiş ve kızarıktı, her zaman kendine bakan Jimin paspal haldeydi. Kapıda beni görünce de ağlamaya başladı.
SwagYoon: Ne olduğunu sordum ona anlatmasını istedim daha çok ağlamaya başladı. '' Kardeşim dediğim insanla artık arkadaş bile değiliz. İki yabancıyız. Benden nefret ediyor bunu biliyorum. 3 sene önce onu dinlemeliydim. Aramıza kimseyi sokmalıydım. Beni affetmeyecek. Affetmemekte de haklı ona yaptıklarımdan sonra... '' dedi.
SwagYoon: Elinde bir fotoğrafla sürekli 'beni affetmeyecek' diyerek ağladı. Ne dediysem yararı olmadı zaten çok fazla ağlarken ben konuştukça ağlaması şiddetlendi. En sonunda yorgun düştü. Ağlarken uyuya kaldı. Arkadaşımı bu şekilde görmek beni üzüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Cookie: Nasıl bir fotoğraf?
SwagYoon:
( Jungkook'un yanındakini Jimin'in küçüklüğü olarak hayal edin. )
SwagYoon: Resmin arkasında da Mochi ve Tavşan sonsuza dek kardeş yazıyor. Mochi'nin Jimin olduğunu biliyorum ama Tavşan kim onu bilmiyorum.
Cookie: Anlıyorum. Jimin senin arkadaşın ve sen onun bu haline üzülüyorsun. Ama Yoongi burada senin ya da bir başkasının yapabileceği bir şey yok. Bu Jimin ile Tavşan denen kişi arasında.
SwagYoon: Haklısın benim yapabileceim bir şey yok. Bu konu Tavşan ve Jimin arasında.