Baloya son 6 gün kala
SwagYoon: Onu bulmaya çok yaklaştım Jimin.
Chimx2: Daha 1 hafta önce bulamıyorum demiştin hyung.
SwagYoon: 1 haftadır onu aralıksız arıyorum zaten. Baya kişi eledim. Ama emin değilim. Bu yüzden sana bir şey soracağım.
Chimx2: Ne soracaksın hyung?
SwagYoon: O olabileceğini düşündüğüm 5 kişi var. İsimlerini sayacağım sende bana saydığım kişilerden biri mi olup olmadığını söyler misin?
Chimx2: Peki hyung. Hepsini say. Saydıklarından biriyse evet derim.
SwagYoon: Tamam o zaman sayıyorum.
SwagYoon: Kim Jongin. Lee Taemin. J-Hope. V. Son olarak Golden Maknae.
Chimx2: Evet saydıkların arasında o da var.
SwagYoon: Saydıklarımın sesini bilmiyorum. Cookie son ipucu olarak şarkı söyle söylemişti bu söylediklerimin sesini hiç duymadım. Bunun dışında okulda birçok alanda yer aldığını söyledi. Bir de okula gelmediğini. Saydıklarım okula çok gelmiyor. Ayrıca Son 3 kişinin ismini bulamadım. Kimse gerçek ismi ile seslenmiyor.
SwagYoon: Jongin şarkıcı ve futbolda yer alıyor. Lee Taemin de aynı şekilde. J-Hope dans, şarkıcı ve futbolda yer alıyor ayrıca koşuda da var. V de aynı şekilde pek çok yerde yer alıyor J-Hope ile aynı dallarda yer alıyor ve futbol yardımcı kaptanı. Fakat o ayrıca güreşte de yer alıyor.
Chimx2: Vay canına V gerçekten de futbol yardımcı kaptanı mı? Ayrıca çok yetenekli.
SwagYoon: Evet öyle. Ama en tuhafı Golden Maknae.
Chimx2: Neden öyle dedin hyung?
SwagYoon: Çocuk makine gibi yapmadığı şey yok. Şarkıcı, dans, futbol takım kaptanı, okçu aynı zamanda kaptan, güreş ve son olarak da koşu kaptanı. Bu yüzden okulun en popüler çocuğu da denebilir.
SwagYoon: Ah bir de V ve Golden Maknae sınıf atlamışlar. En çokta bu ikisinden şüphe ediyorum.
Chimx2: İkisi de sanırım yakın arkadaş.
SwagYoon: Evet lisenin başından beri arkadaşlar. 4 senedir. Senle ben gibi.
Chimx2: Evet senle ben gibi hyung. Eminim Cookie'yi bulacaksın.