Bu bölüm texting dışında daha çok anlatım şeklinde.
( Son konuşmanın üzerinden 1 ay geçti )
Cookie: Jimin
Chimx2: Efendim Jungkook.
Cookie: Yarın okulun arka bahçesine gel. 3. teneffüste.
Chimx2: Tamam gelirim.
Jimin'in Ağzından
Jungkook'u 3 yıldır görmemiştim. Aynı okuldayız ama onu görmüyordum. Okulda popüler olmasına rağmen hem de. Zaten okulu hiçbir zaman sevmemişti. Ama hep başarılıydı. Onu sürekli kıskanırdım. Yaptığı her şey de iyiydi. İyi bir kişiliği, ailesi ve çevresi vardı. Herkes tarafından sevilirdi. Hala daha öyle. Yıllar öncesini hatırladığım zaman kendinden önce hep beni düşünürdü.
Onun gibi bir insana sahip olduğum, kardeşim diyebildiğim için şanlıydım. Fakat ben değerini bilmeyip onu kırdım. Sonucundaysa onu kaybettim. Şimdi ise onu geri kazanacağım. Ne pahasına olursa olsun Kardeşimi geri kazanacağım.
Jungkook'un Ağzından
Jimin'i affetmiştim. Ona zaten küs değildim. Sadece kızgın ve dargındım. Duygularını daha tam anlayamadığını ona söylemiştim ama beni dinlememişti buna kızgındım. Kardeşim olarak gördüğüm insandan dövülmek ise kalbimi kırmıştı. Beni üzen buydu. Genede eninde sonunda duygularında yanılıp gerçekten seveceği birinin karşısına çıkacağını biliyordum. O günde bugün.
- Ertesi gün -
Bugün okula gidecektim. Sanırım son gidişimin üstünden 1 ay oldu. O da sınavlar için gitmiştim. Okulda zaten yeteri kadar ilgi odağı iken sınavlar dışında gitmem okuldakilerin daha çok ilgisini çekip daha çok ilgi odağı olacağım.
Forma giymeyi seven biri değilim bu yüzden üstüme siyah kısa kollu ve altıma da siyah yırtık pantolonumu giydim. Telefonumu ve motorumun anahtarlarını alıp evden çıktım. Motoruma atladım ve okula doğru sürmeye başladım.
( Motorun tamamen siyah olduğunu farz edin. )
Okula drift yaparak girdim. Şuan ders saati olduğu için herkes dersteydi onun için sorun yoktu. Kahvaltı yapmadığım için kantine gittim. Tost ve ice tea alıp yedim.
Dersin bitmesine 2 dakika vardı. Daha fazla kantinde durma gereği duymadığım için arka bahçeye yol aldım. Arka bahçeye vardığımda zil çalmıştı. Tek yapmam gereken Jimin'i beklemekti.
Jimin'in Ağzından
Zil çalmıştı ve bu 3. teneffüstü. Jungkook büyük ihtimalle çoktan gelmişti. Biran önce gitsem iyi olacak. Yanımda uyuyan Yoongi'yi dürttüm. Sinirli bir şekilde bakarak bana döndü.
'' Ne var Jimin neden uyandırdın? ''
'' Ben dışarı çıkıyorum haber veriyim dedim. ''
Kafasıyla onayladı. Bende daha fazla oyalanmadan arka bahçeye gitmeye başladım. Bir an önce varsam iyi olacaktı. Jungkook beklemeyi sevmezdi. Sabırlı biri değildi.
Suga'nın Ağzından
Jimin gittikten sonra biraz daha uyumaya çalıştım fakat Jimin uykumu kaçırmıştı. Madem uykum kaçtı bari Jimin'in yanına gidiyim düşüncesiyle sınıftan çıktım. Sınıftan çıkar çıkmaz bir kız çığlık attı ve bağırarak konuşmaya başladı.
'' JEON JUNGKOOK ŞUAN OKULDA. MOTORU BURDA.''
Kız bu şekilde dedikten sonra koridora koşarak bir çocuk geldi. Çocuk heyecanlı heyecanlı herkese bir şey duyurmak için bağırdı.
'' JUNGKOOK JİMİN'İ ARKA BAHÇE DE DÖVÜYOR''
Bunu duyar duymaz arka bahçeye koşmuştum. Jimin'in dayak yemesi tuhaftı. O dayak yemeyecek kadar güçlüydü. Ona bir sürü hareket göstermiştim.
Hala arka bahçeye koşarken biri bana çarptı. Kimin çarptığına baktığımda bir çocuğun kucağında Jimin ile koştuğunu gördüm. Jimin'i görünce çocuğun arkasından koşmaya başladım.
Jungkook'un Ağzından
Kucağımda Jimin ile revire giderken birine çarpmıştım fakat önemsemeden devam ettim. Bir süre daha koştuktan sonra revire vardım ve içeri girip kapıyı kilitledim. Jimin'i dövmüş olsam da onunla konuşmak istiyordum. Ama ondan önce pansuman yapmam gerekiyordu. Bu sebeple de gerekenleri aramaya koyuldum. İsteğim malzemeleri bulunca Jimin'e yaklaşıp pansuman yapmaya başladım.
JM: '' Beni dövdükten sonra revire getirip pansuman yapman tuhaf. Beni affetmedin dimi Jungkook. Affetmemekte de haklısın. ''
'' Sana hiç küsmedim. Sadece kızgın ve dargındım. Sana zamanında duygularını tam anlamadığını söylemiştim sense beni dinlemediğin için kızgındım. Kardeşim dediğim çocuktan dayak yediğim için kırgındım. Ama artık kızgın da kırgın da değilim. Zaten hiç küsmemiştim de.''
JM: '' Teşekkür ederim Jungkook. ''
'' Neden teşekkür ediyorsun? ''
JM: '' Benden hiçbir zaman umudu kesmemişsin. Sana ne yaparsam yapayım... O yüzden teşekkür ederim. ''
'' Bir insan nasıl kardeşinden umudunu kesebilir ki.''