#Dupa 3 zile #
Eu cu Vlad stateam in living si ne uitam pe youtube la ce au mai postat ceilalti vloggeri . Nu am mai vorbit cu mami de 5 zile , i.a sa o sun...
Dupa 5 minute de incercari ea tot nu a raspuns
E: Oare a patit ceva ??Nu m.a sunat deloc , maine e si ziua mea ! E prima aniversare fara ea ! Off mama raspunde .....
Dar nimic , peste sufletul meu s.a abatut tristetea iar mintea mea facea fel de fel de filme , toata ziua am sunat.o si nu mi.a raspuns , i.am spus lui Vlad sa si faca bagajul ca plecam la Bucuresti !
V: Dar iubito , nu poti pleca asa , poate are treaba ,mai stai putin , o sa te sune ea cand poate , sigur e ocupata cu serviciul , ai putina rabdare , hai vino la mine in brate si linisteste.te!
E: Vlad nu pot , ma tot gandesc la ea, nu pot sa stau fara sa fac nimic , daca a patit ceva , nu nu nu pot ! Te rog hai cu mine
V: Bine iubita mea , maine la prima ora plecam spre Bucuresti , iti vei petrece ziua de nastere on microbuz dar asta e , daca esti incapatanata
E: Vlad nu am chef de d'astea acum , e mama mea , sti ceva ,numai astept pana maine...
Si ma duc in dormitor , imi iau 2 3 tricouri niste blugi , lenjerie banii chei si ma hotarasc sa plec !
V: Eva stai asa, nu poti pleca acum ,asteapta pana maine si plecam amadoi iti promit ca plecam ! Te rog
E: pff , bine Vlad , pana atunci o mai sun pe mama !
Telefonul suna dar ea nu raspundea
* A doua zi dimineata*( ziua Evei )
Ma dau jos din pat , il trezesc pe Vlad si ii spuns a ne pregatim
E: Hai vlad e 7 , grabeste.te !
V: 2 minute te rog
E: POFTIM ?!
V: Gata gata ,m.am trezit !
Facem dus ne imbracam repede , mancam repede ceva cand deodata aud un ciocanit ....
Mama : SURPRIZAA!!!!!
E: Mamiiiiii * si incep sa plang *
Mami m.ai speriat de moartee , ss numai faci asta niciodata , nu am putut sa dorm deloc , acum eu si ad veneaa Bucuresti!
M: Stiu mi.a zis Vlad !
E: Ti.a zis Vlad ?? Adica tu stiai ? Si nu ai zis nimic ? Te omor Vlad !
V: Oooo nu stai ,te rog nu !!:)))) Am vrut sa iti fac o surpriza
Asta e surpriza ??!! Sa mor de inima ? Wow multumesc frumos !
M: Hai gata linistiti-va ! :)))
Am 2 vesti :una buna una prosta
Cu care incep
E&V : Cu aia buna!
M: M.au acceptat la Firma de avocatura de la filiala concurenta
E&V: Wow mama !Felicitari a bucur pentru tine mama
M: Veste proasta este ca firma ma trimite in Franta! Iar tu Eva va trebui sa vii cu mine , ne vom muta in Franta , fata mea!
Auzind astea simt cum inima mi se inclesteaza , ochi mi se inlacrimeaza iar sufletul se topeste!
E: Adica ca trebui sa ma despart de Vlad
M: Fata mea , eu nu vreau ca voi sa va despartiti , insa trebuie sa intelegi ca esti mica inca nj te pot lasa in tara iar eu sa plec in Franta , intelege.ma , este o oportunitate foarte mare, fata mea!
Vlad numai zicea nimic , statea mut pe scaunul de langa mine
E: Cand trebuie sa plecam mama ?
M: Saptamana viitoare !
E: Of mamaa!! :((
M: Te intelg draga mea dar trebuie sa ma intelegi si tu , nu pot da cu piciorul la o astfel de sansa , Vlad poate venii cu noi daca vrea , te poate vizita oricand , la 18 ani de las sa vii in tara , doar ai putina rabdare , azi ai implinit 17 ani , timpul trece repede , cei vedea.....ACEST CAPITOL ESTE MAI TRIST ... ASTA E CSF N.AI CSF !
Follow me --》 Follow backkkk. 💕💕💕
CITEȘTI
Dragostea Invinge ? ( F.F. w. Vlad Si Cristi Munteanu ) #!IN CURS DE EDITARE#
FanfictionEva si Vlad au o poveste de dragoste foarte frumoasa , insa cu multe certuri ,in viata si relatia lor apar multe persoane ce ajuta la separarea lor. Insa reusesc sa treaca peste tot ? Si sa devina o familie fericita ? Daca veti fii activi veti afla...