*Din capitolul trecut *
* A doua zi *
Ne am trezit pe la ora 14 :00 toti . Bineînteles ca baietii si fetele au dormit la noi.
In seara asta , eu si vlad plecam in luna de miere in Maldive timp de 16 zile ❤
Ne am facut bagajele ....
#A doua zi#
Eu : O Dumnezeule , ce frumos e !
V: Holly molly , chiar e !
Eu: Doamne daca asta ar fii apartamentule meu , nu as mai iesi de aici .
V: Nici eu.
E: Si .. facem un dus si mergem la piscina ? *zic eu cu o voce de copilas*
V: De ce sa mai facem dus , daca mergem la piscina ?
E: Pai suntem imputiti ...
V: Poate tu esti... ca eu nu sunt :))
E: Fmm..
V: Glumesc iubire :)))
E: Bine bine ... hai ca ma duc sa ma pregatesc .. tu fa ce vrei
V: Hai ma Eva , nu te supara.
E: Aham..
V: Hai ca vin sa facem dus *perv face*
E: =)))) Hai lasaIntru in dus . Apa calduta ma linisteste si ma relaxeaza dupa acel zbor obositor.
Dupa 10 minute ies din baie cu un prosop infasurat in jurul corpului . Deschid valiza sa imi aleg costumul de baie.. hm.. ce sa aleg ? Ce sa aleg ?De ce trebuia sa imi iau 7 perechi dupa mine cand puteam sa imi iau 2 si sa dureze mai putin sa ma hotarasc .
In fine ... le aranjez pe toate pe pat , imi pun mana la ochi si incep sa fac ala bala portocala... si imi pica un body negru pe care scria "cute and pshyco" .
Ma imbrac cu el si imi iau deasupra o pereche de pantaloni scurti , ochelarii de soare pe cap , si gentuta mea cu un prosop , lotiune solara si incarcatorul extern.
Vlad nu este in casa , presupun ca el deja e la piscina . Inainte sa ies din camera de hotel o sun pe Ada sa vad ce fac copii si ea cu Cristi .
E: Alo ?
A: Fa nebuno , tu in loc sa iti faci de cap pe acolo tu stai ma suni din ora in ora sa vezi ce fac copii ?
E: Alo..linisteste te fa :)) Imi fac de cap stai tu cuminte , vreau sa le aud vocea !!
A: Ce voce ma ? Vorbesc si nu stiu eu ?
E: Da mai , nu stiu , gadila-i putin sau pana mea ...vreau sa aud si eu un sunet .
A: Ee hai fa sti ceva ? Du te si plimba te si lasa ma sa ma culc hai !
E: Cat e la voi ceasul ?
A: 01:44
E: Fa , pai si copii de ce nu dorm la ora asta ?
A: Hai du te naiba ca esti nebuna :))) dorm amandoi lesinato . Hai pa !
E: Of Ado ce ma fac eu cu tine ....Nici nu reusesc sa spun tot ca deja inchide telefonul.
Imi iau slapii in picioare , ma asigur ca am luat tot ce trebuie si ies din camera.
Ma duc spre lift. Astept ceva timp pana urca la etajul 20 ...
Ajung la piscina din incinta hotelului... spre uimirea si fericirea mea , nu prea erau oamenii...era chiar liniste..probabil ca la 1 km distanta era marea dar mna...
Il vad pe Vlad la marginea piscinii incercand sa faca back flippuri
E: Vlad ?
V: Da iubire ?
E: Hai aici.Ii dau prosopul lui Vlad sa se stearga si aseaza pe sezlong langa mine stand amandoi imbratisati.
E: Ce bine ma simt ...
V: Si eu
E: Tu de ce ?
V: Ca esti langa mine..
E: E na :))
V: Vorbesc serios :))Am stat la piscina pana seara la ora 20 .... Vlad m a invatat sa inot si sa ma scufund :))
La piscina nu mai era nimeni ...
E: Vlad ?
V: Da Eva..
E: Mergem si noi sus sa... *pv face*
V: Oh.. s a reîntors nebunatica mea Eva :))) Ce s a intamplat scumpo ?
E: Hai ma :( nu mai face misto de mine...
V: :)) bine bine.. dar totusi..de ce sa mergem in camera cand aici e gol ?
E: Doamne :))) esti nebun ? Cum sa facem asa ceva aici ? :))
V: Ee hai neaga tu acum ca nu vrei :))
E: Hmm :)))
CITEȘTI
Dragostea Invinge ? ( F.F. w. Vlad Si Cristi Munteanu ) #!IN CURS DE EDITARE#
Fiksi PenggemarEva si Vlad au o poveste de dragoste foarte frumoasa , insa cu multe certuri ,in viata si relatia lor apar multe persoane ce ajuta la separarea lor. Insa reusesc sa treaca peste tot ? Si sa devina o familie fericita ? Daca veti fii activi veti afla...