A venit ziua plecarii
M.am imbracat intr-un trening negru si adidași, am incercat sa fiu cat mai comoda . Vlad se trezise inaintea mea si ma astepta in bucatarie cu un buchet imens de flori si un cadou , cadoul era un tablou negru cu o poza de a noastra desenata cu sclipici auriu .
E: Vlaadd!... Eu nu ti.am luat nimic
V: Nici nu trebuie , eu sunt iubitul tau si eu trebuie sa iti fac cadouri.
E: O sa imi fie foarte dor de tine , imi vor lipsi diminetile cu tine si mesele luate impreuna si noptile albe .
V: Si mie imi vor lipsi ochii tai caprui si parul ciufulit dimineata :))))
Amandoi eram in living pe canapea si ne sarutam cand vine mama
M: Of dragilor ini pare rau ca trebuie sa va intrerup dar trebuie sa plecam .
E: Bine mama!
Am iesit din camera de hotel ,am coborat la receptie pentru a putea incheia contractul de inchiriere
Am ramas putin cu Vlad in fata hotelului pana ce mama a adus masina in fata
Eu si Vlad ne.am luat la revedere , eram surprinsa ca a inceput sa planga ceea ce m.a facut si pe mine sa plang mai rau .
A ajuns mama cu masina in fata si mi.a facut semn ca daca am terminat sa urc in fata.
E: Gata Vlad * si ii stergeam lacrimile * daca o mai lungim mult o sa ns ia o vesnicie sa ne inderpatam
V: Ai dreptate
Vine si ma strange in brate si ma saruta luuung cum numai el stie si ne indepartam .....
Il vedeam in spate indepartansu-se din ce in ce mai mult , ceea ce ma inducea intr.o stare de melancolieDrumul a fost foarte lung ,obosela ne ajungea , eram in Germania si mama ne.a spus sa ne oprim sa dormim putin , am dormit vreo 3 ore care au fost de ajuns .
A doua zi pe la 23 : 55 am ajuns in Franta , ne astepta acolo o colega de munca a mamei care ne cinducea la casa jnde vom locui de acum in colo .
Era o casa imensa ,la parter aveam un living mare ,bucataria, o baie si o debara iar la etaj erau 4 camere , una a mea , una a mamei si 2 de oaspeti.
Dupa drumul acesta eu si mama ne.am dus in camerele noastre sa dormim , insa mie nu imi era somn , am ramas sa imi aranjez hainele si sa despachetez lucrurile , mi am aranjat camera asa cum imi place mie , aveam de gand sa schimb si culoare dar vedem noi in zilele urmatoare.
Dupa ce am terminat de aranjat prin camera ma hotarasc sa il sun pe Vlad pe Skype .
Vlad ?
Da iubire ! Ce bine ca m.ai sunat! Am incercat sa te sun si nu a mers si m.am ingrijorat teribil
Nu trebuie sa ts sperii , am ajuns cu bine ... casa asta e imensa , stai sa iti arat ,uite livingul astea sjnt baile am baie privataaa , ce binee,camers lui mami dar nu intru ca doarme si camera mea , si langa sunt 2 camere de oaspeti , dar iubire , tu unde esti?
Amm... sunt la clinica cu tata
Aa , pai vedeam scaunele alea si mna..
Hm...iubito trebuie sa inchid am treaba , te sun peste 3 4 ore ..
Ok... Paa iubitule , te iubescccc
Si eu viataaa 💕💕💕
M.am pus sa ma culc , era 4 dimineata , pfoaa diferenta asta de fus orar e nasoala rau .......
CITEȘTI
Dragostea Invinge ? ( F.F. w. Vlad Si Cristi Munteanu ) #!IN CURS DE EDITARE#
FanficEva si Vlad au o poveste de dragoste foarte frumoasa , insa cu multe certuri ,in viata si relatia lor apar multe persoane ce ajuta la separarea lor. Insa reusesc sa treaca peste tot ? Si sa devina o familie fericita ? Daca veti fii activi veti afla...