Cast 1

555 27 17
                                    

Balaccie için yazılmıştır.

Daha çok küçükken Bahçe denilen yerde yaşıyorduk adı üstünde bahçenin ortasında demir bir yapıda yaşıyorduk. Sıkıcı ve belli zamanlarda iğneler oluyorduk. Bize kod adlarımızla sesleniyorlardı. Mesela bana 016. İki rakamlı sayılar bizi yaratanlar açısından çok önemliydi 099 bile. Pilotluk için daha güçlü sayılırlardı. Şuana kadar hiç tek rakamlı kodu olan birisini görmedim . Lakin ben kendimin güçlü olduğunu düşünmüyordum aksine bir şey yapamayanın tekiydim.

Tabi ki arkadaşlarım da vardı. Lisa-623- ,afacan ve kendini büyük sanan Baekhyun-017- ve onun tıpkısı lider olan eşi Jisoo-015-,Taeyong-321-ve pek anlaşamasalarda onun eşi Rose-204- ve ikisi birbirine ne kadar zıt olsada çok iyi geçinen Jennie-111- ve Jungkook-983- çifti vardı. Onlara bu isimleri ben vermiştim bir oyunla başlamıştı bu isim verme olayı. Bu sadece bize özeldi.

Benim eşim mi? Tzuyu. O da bizim gruptan fakat...testlerde başarısız olmuştuk ve şimdi ikimiz de o yaşadığımız sıkıcı bahçeye dönecektik.
****

Valizimi o uzun ve gri renkli duvarı olan koridorda sürüyordum. Tzuyu ise yanımda geliyordu. Kafası eğikti. Grup bizim gitmemizi istemiyordu çünkü kendimizi tanıdığımızdan beri birlikteydik. Ama biz eş olamamıştık. Pilot testlerini geçememiştik.

Camdan havada uçan o beyaz büyük araca baktım. Bugün profösörün geleceğini herkes biliyordu.

Çıkışa vardığımızda Tzuyu kafasını kaldırdı ve yan bir şekilde güldü"Sen hep böyleydin. Senin hâlâ bir şansın var APTAL. NİYE GİTMİYORSUN? HEP BAŞKALARINI DÜŞÜNÜYORSUN!EĞER SENİN İÇİN KÜÇÜK BİR DEĞERİM VARSA KENDİNE BAŞKA BİR EŞ BUL."

Bu ani tepkisiyle şaşırmıştım. Bizimle ilgilenen Nana onun omzunu okşamıştı sonra bana baktı"O haklı 016 senin bir şansın var." Sözünü bitirir bitirmez kulakları sağır edecek bir patlama oldu.

Shipler
Jennie×Taeyong

Rose×Jungkook

Jisoo×Baekhyun

Lisa×Taehyung

Çoğu kişi memnun değilse diğer bölüm ship seçimi yapacağım.










Darling İn The FranXX✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin