Hej!
-Nadam se da sam našla odgovarajuću osobu😁.
I da sam dobro napisala njeno ime.
Nego...da počnemo mi sa teorijom.Džon Benet Remzi,rođena je 1990.godine u Atlanti.
Još od malih nogu počela je da se bavi modelingom.Kada je malo odrasla,prijavila se na izbor za mis,na kom je i pobedila.
Međutim,ne dugo zatim ona biva ubijena.
Tačnije ubijena je na Božić 1996.godine.Njeni roditelji uopšte nisu primetili da je nema u kući,sve dok nisu primetili poruku na stepenicama.
U poruci je pisalo da moraju nabaviti 180.000 dolara.
-mislim,k'o da je njima bio problem da nabave 180.000 dolara,devojčica je bila poznata.-Ali najčudnije od svega toga je to da je poruka bila ispisana na blokčić koji su oni imali u kući.
Kasnije su pronašli telo devojčice u podrumu,umotano u njeno omiljeno ćebence.
Devojčica je bila pretučena i na kraju udavljena.Neke analize pokazuju kako je devojčica jela pre toga ananas i kako on nije bio svaren.
Što bi značilo da je ubica pre toga nahranio malenu Džon Benet.
U kuhinji policija pronalazi konzervu ananasa i na njoj su bili tragovi prstiju njenog brata Berka.
Policija je sumnjala na njega,jer su mislili da su se posvađali oko ananasa,te da ju je on ubio zbog toga.Ali kasnije se ispostavilo da to nije istina.
Već su kasnije sumnjali na pedofile zbog njene lepote.👆to je malena Džon Benet👆
Međutim,ova teorija koju ću napisati pojavila se od skora(bar tako mislim).
Džon Benet povezuju i sa poznatom pevačicom Katy Perry.
Još 2014.godine pojavila se teorija kako je Katy Perry Džon Benet.
Ova teorija ponovo je postala aktuelna 2016.godine,kada je emitovan neki dokumentarac o njenoj smrti.Posle su se na YouTubu pojavili neki snimci koji pokazuju sličnosti između njih dve.
Ali Katy Perry je rođena 1984.
Onda bi 1996. imala 12.godina,a pošto je Džon Benet u trenutku imala svega 6.godina,po meni ova teorija nema smisla.
Ali odkud znam,možda negde ima istine.
Mada čisto sumnjam.Moje mišljenje je da je nju ubio neki pedofil.
Koje je vaše mišljenje?O čemu želite da pišem?