Možda ste čuli za ovaj crtani,mada ja sam pogledala jedanu epizodu ja sam se zgadila,to je nešto grozno.Sad ću vam objasniti šta se tačno u tom crtaću.A ime psa Mr.Pickles u prevodu je Gospodin Krastavac(sad mislite wtf šta ?),kad kod dođe pas dečaku da mu krastavac i kaže 'Good boy'
Ovako,dešava se u tom crtaću to je jedan pas koji ubija i vadi ljudima i životinjama kosti,oči,organe i seče delove tela,a ima i silovanja.Tu je jedan dečak koji ga tu čuva sa roditeljima,naravno šta god taj pas uradi oda tog dečaka deda ga razotkrije i pokuša da pokaže drugima ko je on ustvari.
Ali ga Mr.Pickles uvek nekako spreči u tome da otkrije ko je on.Tog psa je demon kontroliše,dosta u tom crtaću se nalaze satanističkih znakova,sad ću vam ubaciti jednu sliku.
Kao što vidite na stolici i ipoda da je pentagram na napravljen od krvi, desnom vidite ženu sa glavom jarca ako tako može da se kaže.Pozadi se vidi krv kao reka ide,sprava za mučenje ,kosti koje vise,čovek u kavezu,žena koja visi.
Ovaj crtać je poznat u Americi,ne znam zašto su dozvolili da se prikazuje na televiziji.Napisano je u opomeni da se ne preporučuje deci,ali danas je sve dozvoljeno. Tvorac ovog crtaća je Will Carsola,koliko sam pročitala njemu on imao problem sa narkoticima,bivao je stalno u zatvoru zbog nasilnog ponašanja.
Nebi me ni čudilo što je takav crtać,ali to nebi nikad pustila na televiziju,jer to uništava dečiju psihu.
Sad ću da vam stavim video,pa vi procenite da li je prebolesno.
Evo još jedan da se bolje uverite
Šta vi mislite o tome što se u ovom crtaću pojavljuju satanističke znakovi?Da li je ovo pametno za decu da gledaju?Šta da pišem u sledećem poglavlju?
By:Ana