Helloy!
Pošto je većina vas tražila part o sektama,rešila sam da ga napišem.
Ovo neće biti kao teorija zavere,već ćemo pisati o tome kako prepoznati sektaša.
I o crnoj ruži,sekti.-Kako prepoznati sektaša?
Sektaši su obično povučeni ljudi,oblače se u crno i tako te tamne boje,ali najčešće u crno.
Naravno,ne mora da znači da su svi koji se oblače u crno sektaši,iskreno i ja se veoma često oblačim u crno i nisam ni u kakvoj sekti.Druga vrsta:
Oni koji se prikrivaju.
Kažu:
Ne verujem u Boga i ne verujem u sotonu.
Ali sektaši sotonu smatraju kao mitsko biće u koje ne veruju,ali ga smatraju natprirodnim bićem koje im daje moć.Treća grupa:
Oni koji sve prikrivaju,sve im je super.
Međutim,oni žrtvuju svoje prijatelje.
Naterajute da dobiješ njegovo poverenje i kasnije kada negde izadješ sa njim/njom žrtvujute
.
To je jedna od najopasnijih da kažem' grupa'.Čuvajte se!
Crna ruža.
Jedna od najopsanijih sekta verovatno celog Balkana,mislim da njenih članova ima u svim državama Balkna.Pripadnici ove sekte obično se žrtvuju na groblju,posle ponoći.
Ubijaju svoje žrtve na najbrutalnije načine.
Imaju istetoviran krst na stopalu,u smislu da gaze hrišćanstvo...Imaju svakakve rituale,rađene na najbrutalnije načine.
Ugh,strašno mi je i da mislim o tome,naježila sam se dok sam tražila teorije za ovaj post.Čitaju Oče Naš unazad(ne znam koje ste vi veroispovesti,ali ja sam tako našla,ja sam hrišćanka,pa sam tako i napisala).
Piju krv životinja.Oskrnavljeni grobova ima jako puno,pogotovo na mestima gde su se oni žrtvovali.Nakon tih rituala ili čega već,slede velike doze droge i alkohola i razne druge strašne stvari.
Ovo je jedna od najkomplikovanijih sekti u našim krajevima i ujedno najopasnijih.
Ima mnogo drugih sekti,ali NISU kao ova,ne znam da li može biti gore sekte od ove.
Čuvajte se!
U svetu postoji mnogo drugih sekti.
Danas,ljudi skoro sve poznate ličnosti spajaju sa sektama,ali naravno ne znači sad da su sve te ličnosti u nekoj sekti.
Čist primer su Iluminati,rekla sam već da skoro svaku poznatu ličnost spajaju sa Iluminatima,ne mora značiti da ako oni imaju svoju karijeru i to jako dobru,da su članovi Iluminata.Verujem da je svaka poznata ličnost zaslužna za svoju karijeru.
Čak i Beyoncé povezuju sa Iluminatima,jer pokazuje te neke čudne znakove..
Međutim,ona ima jako dobar glas i ne bi bilo čudo da je sama zaslužna za veliku popularnost.Na televiziji ima mnogo sektaših znakova i znakova Iluminata.
Mada to je skoro isto.Smatra se da su Iluminati najveća sekta sveta.
Smatra se da vladaju Hollywood-om.Obično poznate licnosti dobijaju pozive od Iluminata da im se pridruže jer će tako imati bolju karijeru...
A kada neka poznata ličnost progovori o tome,za par dana bude ubijena,što mnogi smatraju samoubistvom,jer tako obično nameste,ili im karijera bude upropaštena.Katy Parry,Ariana Grande,Justin Bieber,Poppy....smatraju se članovima ove sekte.
Takođe mnoge metalcore,rock i heavy metal bendove smatraju sektašim,što uopšte ne mora biti istina.
Primer:
Bring Me The Horizon,smartaju sektašim bendom,a nisu što je i potvrđeno.Isto tako i Asking Alexandria,Slipknot....Ima mnogo zavera o ovim sektama,ali meni je za crnu ružu bilo užasno da pišem.
Zato sam odlučila da napišem par reči o Iluminatima.I baš zbog Crne Ruže ovaj post nije nešto opširan.
Nadam se da razumete.Ima li neko predlog za sledeću teoriju?💜
By:Tamara💜