Nočná obloha

103 7 0
                                    

Po škole som šla domov. Ale zasavil ma Jakub ešte pri skrinkách . O hlavu vyšší a silnejší ako ja.  Chytil ma za ruku a oprel o skrinku. Chcela som sa s toho dostať ale nešlo to.

"Milujem ťa! Tak ma neraň a neignoruj" Priblížil sa bližšie ku mne  a slza sa mu kotuľala po líci.

"Ako ťa mám neignorovať? Keď si mi ublížil," Plakala som až som vzlikala. "aj ja ťa milujem" Pošepla som. Utrel mi slzu z líca a pobozkal ma. Ale tá krásna chvíľa prestala keď mu zazvonil budík.

"Čo čo je?" Keď zdvihol telefón povedal podráždne. Uja v telefóne som nepočula len som započula mužský hlas.

"Hej, hneď som tam" Zložil telefón pobozkal ma a povedal

"Musím ísť večer na moste o 21:30" Odkráčal preč. Ten most poznám bol to jediný v meste. Súhlasila som. Nikola nafúkana krava odkráčala zo zamračeným duckfaceom. Zasmiala som sa ale len potichu. Vybehla som zo školy a bežala rovno do kúpeľne. Umyla si vlasy učesla som si vlasy vyfénovala a nakoniec trochu prežehlila. Nalíčila som sa do tmavo modra. Tak aj tak obliekla. Rifle tričko (tmavo modré) a tenisky. Navoňala som sa. A bežala dole ku dverám...

"Slečinka čo tak neskoro? " Vymýšľala som si výhovorku. Kým to dopovedal.

"Vieš oci idem von s Mirou a Janou" Usmiala som sa

"A bude tam ja nijaký chlap?!" Tváril sa nazlostete.

"No možno Karol Jankin frajer" Jeho výraz tváre sa zmenil ns úsmev.

"Dobre oci idem" Dala som mu pusu na líco a bežala som ku mostu.

Čakal ma tam díval sa na nočnú oblohu. Rozbehla som sa za ním. On si ma všimol usmial sa. Pobozkala som ho. Ľahli sme si na most.

"Milujem ťa, milovať budem, nikdy neprestanem,ale je v tom jeden háčik" Pozeral sa n mňa.

"Aj ja ťa milujem, vždy budem, a aký háčik?" Užívala som si tento moment na plno.

"Ten ti nemôžem povedať" Neriešila som to.

Začal ma štekliť. Bol hrozný. Smiala som sa a spomenula na jednu príhodu.

"Počúvaj môžem ti niečo povedať" Furt ma šteklil a ja som to s chichotom povedala.

"Raz ma naj kamoška šteklila pred babkou, tá sa šúlala na mne, až ako moc sa smiala vypadli jej zuby," Začali sme sa smiať na plné ústa "A-a babka sa smiala 3× viac" Smiali sme sa ako zmyslu zbavený. Až som s toho plakala. Keď sme zišli z mosta chytil ma za ruku a šli do mesta. Jasné že do pizzerky lebo mu škŕkalo v bruchu. Objednali sme si klasickú pizzu šampiňóny, kukurica, šunka, syr...  Rozprávali sme si asi ďalších príhod a aj o rodine. Strávili sme spolu 3 hodiny. 00:34

"Do riti!" Pozrela som sa na mobil 3 zameškané hovory. Od tata.

"Čo sa deje láska?" Pozrel sa nechápavym kukučom.

"Ale mala som byť už doma" Zasmial sa.

"Odprevadím ťa" Utrel si ústa servítkou a išiel zaplatiť...
Keď platil všimla som si v jeho peňaženke dve stovky! Odkiaľ? Nechodí na brigádu že?

"Zlatko? Odkiaľ máš toľko peňazí?" Prerušila som to ticho keď sme kráčali cez tmavú ulicu.

"Ale... "

Čau zas nová časť, mňa to prosre baví... Sorry za gramatické chyby... Vote koment ďakujem za všetko
Kikushka1236

Dievča MafiánaWhere stories live. Discover now