Keď mi zavesil telefón začala som plakať všetko pekné čo som s ním zažila tak to pokazil? Milujem ho moc moc len on mňa nie. Spomenula som si na jeho teplé príjemné bozky nevedela som zastaviť slzi. Plakala som. O pár minút mi cinkol mobil.
J- Prepáč ale je koniec...
Zobrazené.
J- Halo
J- prepáč mi to :(
M- Kvôli tebe som klamala otcovi nemohla som si sadnúť v buse s Mirou NENÁVIDÍM ŤA!!!!!!!!!
J- Ja som fakt nechcel ;[
M- Ale chcel! Nenávidím ťa! Nečakaj ma v živote.
J- Neurob si niečo
M- Čo s tým spravíš?
J- Prepáč
M- ZBOHOM __
J- Počkaj čo robíš?
J- Marry? Halo
J- Odpiš lebo zavolám na políciu...
J- Haloo :!
M- nevládzem žiť 'dobré sú tie tabketky mňam mňam.
J- Prestaň
M- inak čo?J- volám políciu
M- Ok :*
M- mhhh čo to je? Ten liek je výborný
J-hneď som pri tebe.
Zazvonil na dvere ja som neotvárala."Marry ja viem že si tam! Otvor dvere" Podla jeho hlasu som usúdila že je zúfalí.
"Neotvorim! " Začala som sa smiať aby bolo jasné na silu.
"Vieš prečo som to musel s tebou ukončiť! Budeš to vedieť iba ty tak otvor! " Neverila som mu, zostala som ticho.
Za počula som že niekto rozbil okno. Ja som sa skrila do vane.
"Marry! Som v dome takže ťa nájdem"
Zobrala som rýchlo tablety a začala som užívať všetky možné naraz. Stál pri dverách (do kúpeľne) rýchlo som zamkla a pokračovala som v jedení tabletiek.
"Nechceš aby som ich vyrazil že nie otvor Marry!"
"Načo veď je koniec a nie len vo vzťahu. " Tabletky účinkovali začalo ma bolieť v bruchu triešťať v hlave a upadla som na zem. Videla som len rozmazano a počula som len slabo.
"Marry ak si pri dverách odstup! " Jedine to som za počula a už len buchot a zavrela som oči. Otvorila som ich keď ma oblial tvár a dával umelé dýchanie z úst do úst.
"Bože ty žiješ!" Slza mu steklala po líci. Objal ma.
"Milujem ťa" Po šepkala som mu do ucha keď ma objímal.
"Aj ja teba, o chvíľu príde sanitka lež buď v kľude,"pobozkal ma " Láska ja som ti nechcel ublížiť" Začal plakať aj ja som plakala.
"Ale ublížil, nedotykaj sa ma! " A v tedy som omdlela .
*****
Tak tu je koniec trochu kratšia časť 😀 nevadí nezabudnite Hlasovať Komentovať a prepáčte za gramatické chyby... 😍
Tešte sa na nabudúcu časť "Pobyt v nemocnici"
YOU ARE READING
Dievča Mafiána
RomanceMarry 17 ročne dievča, ktoré uprostred roka musí prestúpiť na inú školu. Stretne jedného chlapaca do ktorého sa zamiluje. A zisti že to je mafián ihneď mu dá koniec... Chalan Jakub ju strašne miluje. Takže bude robiť všetko preto aby boli znova spol...