Yaşadığımı Kanıtladığın İçin

42 2 0
                                    

İstanbul henüz  20'li yaşlarının başında çok güzel ve çok neşeli bir kızdır. Psikoloji 2. sınıfta okuyan İstanbul ailesinin geçimine katkıda bulunmak için arkadaşı Büşra sayesinde bulduğu par time iki işte çalışıyor dersi olmadığı zamanlar. Büşra İstanbul'un en yakın arkadaşı. Tek arkadaşı desem yalan söylemiş olmam, zaten büşradan başka kimseyede ihtiyaç duymuyor İstanbul :) . Çocukluklarından beri birlikte büyüdüler. Aynı ilk okulu , aynı liseyi ve hatta aynı üniversteyi okuyolar birlikte.

Büşra: "Selaaaam :)"

İstanbul : " Aaa hoşgeldin canımm arkadaşım :) . Emir beyler nerdeler?

Büşra : " Kuzeni geliyor ya Ankara'dan onu almaya gitti . Gelirler birazdan hayatım"

İstanbul: Sonunda geliyor ha şu meşhur kuzen :) gelsin de tanışalım bakalım Emir beyin anlata anlata bitiremediği Eser'le" :)

Büşra : " Bence de gelsin de artık başını baglayalım  senin de :D "

İstanbul : " Büşraaa kaşınma istersen arkadaşım (imalı imalı bakar)"

Büşra : " Amann tamam tamam aldım ben mesajı. Ama arkadaşım dördümüz birlikte takılsak kötü mü olur hı ?

İstanbul :" Büşracım canım arkadaşım tabiki 4 ümüz takılsak kötü olmaz. Takılcaz da zaten ama senin düşündüğün gibi bir şey olamaz Eser ile aramda. Biliyorsun  öyle arkadaşlıklara ayıracak zamanım yok. Ben okurken annemgil zorluk çekmesin diye 2 farklı part time işte çalışıyorum"

Büşra : " Bende senin için diyorum ya işte . Hem belki bakarsın eser sana çok iyi gelir ."

İstanbul :" Tamam büşra seninle bu konuyu tartışamam , siparişi teslim etmem gerekiyor sen beni burada bekle ben 15 dakikaya gelirim tamam mı? "

Büşra:" Tamam canım ben burdayım sen işine bak . Hem emir de gelir birazdan :) "

İstanbul :" Tamam canım görüşürüz"

5 dakika sonra emir ve eser cafeye geldiler. Eser 23 yaşında ve  Ankara üniversitesi Konservatuar  bölümü son sınıf öğrencisidir ve o da İstanbul gibi kuzeni  emirden İstanbul'un methini çok duydu ve açıkçası İstanbulda'n çok etkilendi . Ve hatta Ankara'dan sırf İstanbul'u görmek için geldi :D

İstanbul: " Ben geelddiimm"  der sıcacık gülümsemesiyle. 

Emir: " Ooo hoşgeldin BALDIZ :D" der espirili bir şekilde.

İstanbul: " Hoş buldum ENİŞTE asıl siz hoş geldiniz" der gülümseyerek

Eser yüzündeki gülümsemeyi fark ettiğinde İstanbul ile göz göze geldiler 

Eser: "  Merhaba ben Eser Emir'in kuzeniyim :)"

İstanbul: "  Hoş geldin Eser bende  Büşra ve Emir'in yakın arkadaşı  İstanbul  sonun da tanıştığımıza memnun oldum :)"

Eser yüzün büyük bir gülümsemeyle

Eser: " Sonun da :) ?"

İstanbul: "  Emir ve Büşra'dan seni o kadar çok duydum ki  o yüzden sonunda dedim :)"

Eser: " Hmm o zaman ben de seninle tanıştığıma çook memnun oldum :)"

1. bölüm sonu :) bakalım bizi daha neler bekliyor :D

Yaşadığımı Kanıtladığın İçin 1. BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin