Emir: Eveett tanışma faslı da bittiğine göre ne yapıyoruz gençler?
Büşra: Sinemaya mı gitsek acaba ?
İstanbul: Sizi bilemem ama beni buradan çıkışta yakışıklı bir beyfendi bekliyor.Eser belli etmese de bozuldu "İstanbul'un sevgilisi mi vardı? Oysa emir hiç bahsetmemişti"
Emir: Beyfendi mi? Ne beyfendisi İstanbul sen benden habersiz sevgili mi yaptın kendine yoksa?
İstanbul: Yok bee enişte olur mu hiç öyle şey :D Unuttun galiba bugün pazar ve benim vermem gereken bir özel dersim var. Yani Aybars ile buluşucam
Emir: Doğru ya unutmuşum baldız :D
Büşra: Tamam tatlım biz de dersten sonra buluşuruz o zaman
Eser: Bende o zamana kadar biraz dinlensem diyorum kuzen?
Emir: Tamam kardeşim o zaman seni eve bırakırken İstanbul'u da Aybars ile buluşucağı yere bırakalım olur mu ?
Eser: Olur
İstanbul: Olur. Kalkalım o zaman yoksa ben geç kalıcam.
Hep birlikte kalktılar ve İstanbul'u bıraktılar. Oradan Eser isteği üzerine Emir'in evine geçtiler. Eser dinlenmek için odasına geçtiğinde
Emir: Aşkım sence bu iki inatçı ile ne yapcaz? Yani bir araya getirebilcek miyiz?
Büşra: Birtanemm ben bu gün İstanbul'u sıkıştırdım biraz. Ama bozuk plak gibi aynı şeyleri söylüyor. Tabi ki hep birlikte takılcaz ama o kadar diyo. Ben böyle şeylerle ilgilenmiyorum aileme yük olmadan kendi ayaklarımın üstünde durmam gerekiyor diyor.
Emir: Hayır ben bu kızı hiç anlamıyorum . Ailesinin durumu çok çok iyi neden kendini bu kadar çok yıpratıyor ki?
Büşra: Aşkım biliyorsun Derya teyze ve Umut amca İstanbul'u yanlarından ayırmak istemediler. Yani buraya göndermeye pek razı olmadılar. O da lakabının hakkını vererek inat yaptı ve onlardan yardım almayı kabul etmiyor.
Emir: Ama kız kendini çok yoruyor. Bu tempoya daha ne kadar dayanabilir ki ?
Büşra: Haklısın birtanem ben de farkındayım kendini çok yorduğunun konuşucam onunla merak etme benim düşünceli sevgilim. der ve yanağına kocaman bir öpücük kondurur sulusundan :D
Emir: İyi yaparsın aşkım neyse hadi gel film izliyelim.
Emir ve Büşra salonda film seyrederken Eser'de odasında İstanbul'a neden geldiğini Emir'e açıklamaya karar verir.
Eser: Abi ya kusura bakmayın bölüyorum ama benim sizinle birşey konuşmam lazım.
Emir: Olur mu abi gel otur. Hayırdır bir sorun mu var?
Eser , Emir ile Büşra'nın karşısındaki tekli koltuğa oturur ve konuşmaya başlar.
Eser: Yok yok bir sorun yok ta.. Şeyy biliyosn benim bu sene okuldaki son senem, ama ben burda okumak istiyorum.
Emir: Nasıl yani kaydını Buraya mı aldıracaksın ? :D
Eser: Evet kardeşim ama farklı bir okula
Emir: Hangi okula ?
Eser: Özel Aşçılık Okulu
Büşra: Vaayy Eser aşçılık ha çok havalı valla :D artık yemekler senden desene :)
Eser: Tabi elimden geldiğince neden olmasın :)
Emir: Hayırlı olsun o zaman kardeşim :)
Eser: Sağol kardeşim :)
Bu sırada Büşra'ya İstanbul'dan mesaj gelir
Gönderen: Keçi
Konu: tatlım dersimiz bitti isterseniz Sera kafeye gelin. Bişeyler yeriz burdan da istediğiniZ yere geçeriz.Büşra: Aşkım İstanbul mesaj attı. Dersi bitmiş Sera kafeye gelin buradan istediğiniz yere geçeriz diyor. Ne dersiniz?
Emir: Tamam aşkım çıkalım o zaman
Gömderilen: Keçi
Konu: Tamam keçi 20dk. OrdayiZ :)
Toparlanırlar ve Sera kafeye doğru yola çıkarlar. Araba da yolculuk yaparken ESer İstanbul'u göreceği için çok heyecanlıdır. Kafeye geldiklerinde İstanbul onları beklemektedir.
Büşra: Fıstığım biz geldiiikk :)
İstanbul: Çok şükür be kızım :D hoş geldiniZ :)
Emir: Hayırdır İstanbul? Çok bi huysuZ gördüm seni ? :)
İstanbul: Bir şey yok Emir ya sadece çok sıkıldım ve biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var.
Emir: Sen bana Emir dediğine göre gerçekten dağıtmaya ihtiyacın var demektir. Söyleyin kraliçem :D nereye gitmek istersiniz?
İstanbul: Şarkı söylemeye ihtiyacım var . der dudak büzerek
Büşra/Emir: KARAOKEE!!. diye bağırırlar.
Eser: Sesine güveniyorsun galiba :D :Dİstanbul cevap veremeden
Büşra: Biz güveniyoruz :D
Eser: Nasıl yani ? :)
Emir: Şöyle kardeşim eurovision'a katılsa 1. olur benim biricikk baldızım :D
İstanbul: Ya abartmasanıza çocukta gerçekten sesim çok güzel sanıcak.
Büşra: Ama öyle İstanbul
Emir: Yaa burda konuşacağımıza gidelim orda kararını versin Eser :D
Eser: Hadi o zamanHep birlikte karaoke yapacakları mekâna doğru yola çıkarlar..
2. Bölüm sonu :)