Péntek.Vége a sulinak. De csak erre a hétre. Hurrá. Épp hazafelé sétálok , miközben észreveszem, egyre lassabban lépek , mert egyre közelebb érzem magam az otthonomhoz. Más ember ilyenkor érzi magát jól , mert végre nem kell semmit sem csinálnia. Aha. Én ebben a kategóriában is kivétel vagyok. Egyszerűen utálom magam, az otthonom , a családom , minden rokonom , és azt aki éppen a közelemben van; egyszóval mindenkit. Miért utálok otthon lenni? Mert a szüleim vernek. Vagyis pontosabban anyám. Apám pedig hetente jön haza, akkor is csak egy hétvégére. Anyám miért ver? Egyszerű. ALHOKOLISTA. Mióta meghalt Stella, a nővérem. Mindig ő volt a kedvenc , de persze nem annyira , hogy ezt mindig észrevegyem. Mióta nincs nővérem , azóta a 4 tagű családunk 3 tagú lett , anyám alkoholista, apám annyit dolgozik , hogy fedezni tudja a költségeket, hogy nem látom. Én... én pedig azóta iszok, cigizek , és pasizok. Sok barátság exrákkalos kapcsolatom volt azóta. Most egy sincs, nem mintha akarnék. Általában egy egy buliban szokott lenni egyéjszakás kalandom. Hivhat bárki kurvának, elítélhet,de egyszerűen ez akadályoz meg a depressziótól.
ÉS hazaértem. Félve nyitom ki a házunk ajtaját. Meglátom. Haja csapzott , igazából magam sem tudom , mikor fésülködött utoljára. Szemöldöke vastag, ápolatlan , akárcsak maga a nő. Pedig annyira szép volt. És ült a széken. Azt hiszem aludt, feje le volt hajtva. Ám ekkor szólt:
-Te vagy az te rohadék?-morogta.
-Igen.-ekkor felállt. Az alkohol szaga egy pillantás alatt érződött , minden egyes lépésénél, ahogy közelebb jött.
-Nah-közelebb hajolt a fülemhez.-Takarodj el piáért!
-N-nem adják ki. Anya , még csak 16 vagyok. 5 év múlva adhatják ki csak.-féltem. Nem tudtam ezután mi következik. A szemébe se mertem nézni. Egyszerűen szavakba se lehet foglalni azt az érzést , amikor az anyád ennyire közel van hozzád és bűzlik az alkoholtól. Ekkor éles fájdalmat éreztem a tarkómnál. A következő pillanatban a földre rogytam. Megütött. Megint. Ekkor a csípőmnél éreztem egy nagyobb rugást, majd az oldalamban. Ekkor elsötétült minden.
YOU ARE READING
Rossz hírnév /Shawn Mendesff/
FanfictionAnnabelle egy átlagos gimis tinédzser. Na jó, úgy átlagos , hogy a gimis pasik eléggé jól ismerik... Bellnek nem is kell kapcsolat. Feleslegesnek tartja. Egyszerűen nem szereti a szeretetet, egészen addig , amíg nem találkozik Shawn Mendesszel. ...