Ben onu evine kadar biraktim. Bana yarin yeni is ortaklarimla tanisacagimi soyledi. Bir iyi geceler opucugu verdi ( cok tuhaf bir anne sefkati vardi ) . Yarin buyuk gundu. Eve gittim evim gayet mutevazi bir ev. Aslinda hayir degil. İki katli bir ev bunun nedeni ise salonumun bir kat doldurmasi ve kendi odamda ozel bir tuvalet istemem. Bana gore bu normal bir istek. Ama evet rahatima duskunum. Neyse hemen yarin ne giyecegimi dusundum spor mu yoksa klasik mi giyinsem. Acikcasi hos bir izlenim birakmayi cok istiyordum. Aslinda bir ara sadece bir t-shirt giysem olur diye dusunmustum. Ama herkesin bildigi uzere bir kiz gelir ve bir erkegin butun duzenini bozar. Bunun canli ornegini suan yasiyordum. Ve en sonunda ne giyecegimi buldum. bir ceket bir pantolon bordo bir papyon gomlek ve bir fes. Tabi bunlari tamamlayacak bir baston. Evet belki tuhaf gelebilir ama ben bu seklini seviyorum. Neyse artik yatmaliydim ve yattim. Sabah kalktigimda bir an once cikmam gerektigini gordum. Ve kosa kosa giyinme odama gittim. Derhal garaja inmeliydim. Ve ferrarimin ustunden kayarak ( hep filmlerde gormustum ve hep denemek istemistim aslinda bir kere denedim tabi becereksizligimden dolayi yeri opmustum ). Ve en sonunda merkeze vardim. Yagmur beni kapida bekliyordu. İceriye girdik. Once adli tipa gittik.
- Bu Rumeysa adli tipcimiz.
-Merhaba ben Oguzhan. Tanistigima memnun oldum.
Cok soguk bir sekilde evet dedi. El sikisyik ve ardindan elini cantasindan cikardigi tupun icine soktu. O tupun icinde ne oldugunu sordum.
- O tupun icinde elini dezenfekte ediyor. Biraz titizdir. Ve o benim en yakin arkadasim.
Daha sonra ilerledik. İstihbarat kismina geldigimizde buyuk bir kosusturmanin ortasinda kaldik. Yagmur beni biriyle tanistiracakti. Bu yuzden acele ediyordu.
- Bu istihbaratcimiz Mosyo East.
"Parle vu France" diye sordu. Mosyo East. Maalesef bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırladın mı ?
AventuraParis ask kenti guzel bir kadin yakisikli bir erkek ve bir teror orgutu gizemi ne olabilir ki. Derken kafaya alinan bir darbe. HERSEYİ UNUTABİLİRSİN AMA ASKİ ASLA !!!