Marinette
Paris'e döneceğim için hem mutluyum hem de Çinde ki arkadaşlarımı bırakacağım için üzülüyorum. Jackson beni aldattı (Jackson Marinette nin eski sevgilisi). Hem Paris'te çekimlerin de vardı(Marinette hem manken hem ve kendi çekimde giyeceği kıyafetleri kendi tasarlıyor). Paris'te iki ay kalacağım bu zaman içerisinde Jackson u unutabilirim.
Ben bunları düşünürken çoktan havalimanı na gelmiştik. Uçağa geçtik ve uçağın kalkmasını bekledik. Aslında Alya yı çok özlemiştim. Paris'te ayrılalı nerdeyse 7 yıl olmuş. Acaba Alya nerede çalışıyor?Acaba sevgilisi var mı?. Bunların cevabını Paris'e gittiğimde alacağım. Bir süre sonra göz kapaklarım ağırlaştı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Genel
Marinette Paris'e çekim arkadaşlarıyla gidiyor. Uçağa bindikten bir süre sonra Marinette uykuya dalıyor. Birkaç saat sonra Paris'telerdir.Marinette bir saat sonra uyanır
Marinette
Yalnızca bir saat uyuyabilmişim.
Ben de telefonu açıp oyun oynadım. Alya ya haber vermemiştim çünkü ona sürpriz yapmak istedim. Oyun oynamayı bırakıp camdan dışarı baktım bulutlar huzur verici ve çok güzel gözüküyordu. Alya dan uzak olsam da her şeyimi biliyordu. Jackson la arama geçenleri ne yaptığımı her şeyimi biliyor. Ondan hiçbir şey gizlemem. Ben böyle düşüncelere dalınca zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Paris'e gelmiştik.Merhaba arkadaşlar bu kitabın ilk bölümüydü ve sorularınızı olursa bana yorum olarak atabilirsiniz.
💖Ramazan'ınız mübarek olsun💖
Her şey dahil 207 kelime
<><><>Sağlıcakla kalın.<><><>