3. BÖLÜM EVE DÖNÜŞ

308 25 7
                                    

Paris'e geldik. Ben eskiden yaşadığım eve geri gidecek ve iki ay boyunca orada kalacağım. İyiki annem ve babam bu evi satmış. Diğerleri ise otelde kalacaklar mış. Bu iki ay boyunca hem kafamı dinleyecek hem de tasarım yapıp çekimlere gidecektim.  Uçaktan inince valizlerimi alıp bir taksiye bindi ve evin yerini söyledim.

Aslında Jackson beni aldatmamıştı ben öyle düşünüyorum çünkü her şey güzel giderken ben ayrılmak istiyorum dedi. Ben nedenini sorunca da nedenini söylemedi. Bu ilişki bir yıl sürdü ve bu zaman zarfında Alya her şeyi biliyordu. Alya dan hiçbir şeyi gizlemedim uzak olmamıza rağmen. Her şey imi biliyordu. Jackson böyle yapınca da benim erkeklere olan güvenim bitti ve bir daha hiçbir erkeğe güvenemedim.Alya nın hiçbir şeyden haberi yoktu. Ona sürpriz yapmak istedim. Sonra taksi nin durduğunu fark ettim ve indim. Valizlerimi alıp anahtarla içeri girdim.

Ev eski halindeydi. Önce valizlerimi odama çıkarıp üzerimi değiştim. Sonra temizlik eşyalarını alıp evi bir güzel temizledim. Saate baktım saat daha 18:00 dı ve evden çıkıp markete gidip yemek yapmak için birkaç şey aldım. Eve geldiğimde saat 19:30du hemen mutfağa gidip elimdekileri yerleştirip yemek yapmaya başladım. Yemeği yaptıktan sonra masayı kurup yemekleri koydum. Sonra yemek yemeğe başladım. Yemekten sonra bulaşıkları makine ye koydum ve masayı topladım. Ve sonra da uyumak üzere odama gittim ve yatağıma uzandım yarın arkadaşlarımı ziyaret edecektim. Düşüncelere dalmadan  kendimi uykunun kollarına bıraktım.

<><><><><>Çok kısa olduğunu biliyorum sizden bunun için özür dilerim ve hikaye nin sıkıcı olduğunu biliyorum ama daha sonradan daha eğlenceli olacak umarım okursunuz.<><><><><>

Tam tamına 256 kelime

Bay okurcuklar

💞Merinette💖💖Adrien💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin