Sabah kalktığımda kahvaltı yaparken aklıma birden din yaşadığım olay geldi ve aklımda birçok soru oluşmaya başladı. Alya bana neden evli olduğunu söylememişti? Bana artık eskisi gibi güvenmiyor mu? Neden bana o adamdan bahsetmemişti? Arkadaşlığımız sönüyor muydu? Neden hiç bahsetmedi ? Benim üzüleceğimi mi düşündü? Neden ? Neden? Ve Neden? Neden hiçbir şeyden bahsetmedi?. Birçok soru aklımı karıştırıyordu ve hiçbirine cevap bulamıyordum.
Beni bu sorulardan ayıran Tikki nin seslenmesiydi.
T: Marinette bana biraz daha kurabiye verir misin? Hey Marinette sana diyorum.
M:Efendim Tikki kusura bakma dalmışım da. Tamam veriyorum.
Tikki ye kurabiyesini verip kendi kahvaltıda döndüm. Kahvaltımı yaptıktan sonra Alya nın iş yerine gitmeye karar verdim. Hemen kahvaltımı yapıp çıktım. Çok uzak değil di bu yüzden yürüyerek gittim. Alya bir şirkette sekreter olarak çalışıyor. İş yeri gerçekten çok büyüktü ama bizim ki kadar değil . İçeriye girip Alya nın odasını arıyordum ki biri bana çarptı. Orda çalışan biri olmalı.
Xx: Çok özür dilerim biraz acele var da o yüzden kusura bakmayın.
M: Önemli değil. İnsanlık hali. Siz işinize bakın.
Dedim ve o gitti ben de Alya nın odasını aramaya devam ettim. Sonunda bulmuştum ama odada biri vardı. O kişi çıktıktan sonra kapıyı tıklayıp içeri girdim. Alya önce şaşırdı ve sonra hemen boynuma atladı. Alya yo çok özlemiştim. Bir süre sonra ayrıldık ve o kendi sandelyesine oturdu ben de onun karşısında ki koltuğa oturdum. Bir süre konuştuktan sonra Alya bana evlendiğini neden söylemediğini anlattı. O sadece beni düşündüğü için söylememiş. Ben Jackson dan ayrıldığım zamanlar evlenmiş. O yüzden ben de onun üzerine fazla gitmedim. Biz konuşurken içeriye sarı saçlı yeşil gözlü biri girdi. Alya hemen ayağa kalktı.
Al:. Buyrun Adrien bey bir şey mi istemiştiniz efendim.
A: Alya yarın ki işleri ertele ben yarın yokum tamam mı.
Al: Peki efendim başka bir isteğiniz var mı?
A: Hayır yok sen sadece benim dediklerimi yap o kadar.
Sonra Adrien denen kişi odadan çıktı ve Alya da oturdu.
M: Alya ben artık gideyim senin de işlerin var zaten daha sonra görüşürüz.
Al: peki Marinette daha sonra görüşürüz.
Ben de odadan ve şirketten çıktım. Yarın çekimlerim vardı bu yüzden hemen eve gittim. Tikki yle dertleşip uyudum.
Okurlar geç geldiğinin farkındayım ve bunun için özür dilerim koşa olduğunu da biliyorum ama en kısa zamanda yeni bölüm gelecek .
Bu arada bu hesap benim değil annemin ve onun telefonundan yazıyorum ve benim adım Beyza.
Yedinci sınıf öğrencisiyim. Ve yazdan sora sekiz olacağım. Hem korkuyorum hem de sekize geçeceğime inanamıyorum . Aramızda sekizinci sınıf olan varsa konular nasıl çok mu zor? .
Ve Cumartesi gibi bursluluk sınavına gireceğim.
Çok uzattım herkese iyi akşamlar ve saat şu an 22:35 erken olduğunu biliyorum ama biraz da Farm Villa oynayacağım iyi akşamlar
Hepsi dahil yani aşağıya yazdığım şeyler dahil 451 kelime
Baybay ve sekizinci sınıflar lütfen bana ulaşsın.