Gözlerimi actigimda revirdeydim ve basimda mudur bekliyordu.
'Damla kalktiginda odama ugra'
Allah kahretsin bu 4 ay icerinde aldigim 2.disiplin cezsi olacak simdi sictik !
Yavasca gozlerimi acip kapattim.Ayni yavaslikta yattigim sedyeden kalktim.uzun koridorda yavas adimlar atarak mudurun odasina geldim.Ve kapiyi tikalatip iceri girdim.
'Gec Damla otur.Damla seninle ciddi konusucam sen cok zeki bir kizsin derslerinde cok iyi okulumuza faydali bir ogrencisin fakat bu yaptigin sey bardagi tasiran son damla oldu.Disiplin kurulu coktan toplandi ve bu 4 ay icindeki 2. olayin oldugu icin okuldan atilmana karar verildi'
Ben daha olayin sokunu atlatamadan'coktan babana haber verdik' dedi .
Tam o anda babam kapidan iceri girdi.Babamin geldigini gorunce göz devirip kapiya yonelip disari ciktim.Uzun koridorun sessizligi ,olacak felaketleron habercisi gibiydi.Okulun kapisindan kendimi disari attim ve banklardan birine oturup babamin gelmesini bekledim.Kulakliklarimi takip sarki dinlemeye basladim.Babam yanima oturdugunda kulakliklarim hala takiliydi.Babamin konustugunu farkettigimde kulakliklarimi cikardim.
Babam
'Eee ne diyosun bu konuda ?' dedi .Ağzimdan bi 'Hı?' sesi cikti.
'Sana inanamiyorum Damla dediklerimin hic birini dinlemedin mi ? '
Basit bir sekilde 'Hayir ' dedim.
'Tamam simdi beni iyi dinle çunku kisaca ozet gecicem.Bu kavgalarindan sıkıldim artik.Seni yatili okula vermeyi düsünüyorum.'
'Neee ?!?' diye bagirdim duyduklarimi sindiremeden
'Evet beni duydun.Seni yatili okula vericem.Pazartesi günune kadar gerekli evraklarj hazirlayip seni okula yazdirmis olurumve bu konuda kesinlikle itiraz kabul etmeyeceğim.'
İtiraz etmedim çünkü etsem bile bir faydasi olmayacağini biliyordum.Babamla arabayi bindiğimiz gibi eve gittik ve kendimi odama kapattim .