"Veda" Bölüm - 3

49 6 4
                                    

   Arkadaşlar hikayemizi okuyon ve beğenen herkese tessekkurler .Lutfen okuyan ve beğenenler tavsiye etsinler.

    Pazar

O gün bilmediğim bir şey ise Utku'nun da okuldan atılmìs olmasiydi.Bunun nedenini anlayamamistim.Utku'nun olaya karistigini hatirlamiyorum.Gerci ayi Irem'in yumrugundan sonra hicbir seyi hatirlamiyorum.Beni revire kimin getirdigini   de bilmiyorum.Ve en önemliside Utku'nun neden okuldan atildiginida bilmiyordum.

Utku benim en yakin arkadasim.Utku ve Ayça bu iki insan olmasa yasayamam ben onlar benim ilkokuldan beri tanidigim kisiler üstelik aynI sitede oturuyoruz.Utku'nun Ayça'dan farki babalarimizin ortak olmasi.

Bu dusunceleri aklimdan gecirdikten sonra telefonumu elime alip Utku'yu aradim ve bulusmamiz gerektigini soyledim.Dolabimdan kot sortumu aldim  ve uzerime bol bir t-shirt gecirdim.Gozumdeki morluğuda fondotenle kapatabildiğim kadar kapattim.Kirmizi conversimi ayağima gecirdim.Utku'da beş dakika sonra kapidaydi.Allah için Utku cok yakisikliydi ve de cok zevkli biriydi.Dar siyah pantolon ve kot gömlek giymisti.Kapiyi kapattim ve yanina gittim.Babam Utku'nun geldigini gordugu icin birsey demedi.

'Cok guzel gorünuyorsun' dedi.

'Gevezelik yapmada niye atildin onu anlat bana.Hadi beni anladim sen ne alaka ?'

'irem sana yumrugu gecirdiginde bahceye kosuyodum.Tek yumrukla yere serildin.IremI tutmasaydim devam ediyordu.' Duyduklarim karsisinda Utku'ya minnet borcluydum.

'Yaptiklarin icin tesekkur ederim.Ama hala neden okuldan atildigini anlamis değilim.'

'Seni revire göturdugumde müdüru cağirdilar ve geldi.Adama birazcik atar yapmis olabilirim ama birazcik.Yani bagirmalarim ve tehtidlerim sayilmazsa.'

Utku'nun bu dedigi karsisinda ikimizde gülmeye basladik.Ve devam ettim

'Eee okul konusunu ne yapacaksin?'

'Ne ne yapacaksin kizim? Sen nerdesin ben orda.'

'Ama bastan soyleyeyim babam beni yurda kayit ettirmekte karali.'

'Eee nolmus bi yurt icin kardesligimizden mi vazgecicem sandin ! '

Bu duydugum karsisinda cok mutlu olmustum.Cunku annemden sonra beni bu kadar onemseyen baska biri olmamisti.

'Beni annemin mezarligina goturebilir misin Utku ? '

'Tabi ki gotururum sen iste yeterki 'dedi ve arabasina bindik.(Tabi siz diyeceksiniz bu cocuk nasil lise 3 nasil arabasi var 1.Utku 1 sene sinifta kalmisti ve 2.Utku'nun babasi para makinasi yani her sekilde ehliyet alip araba kullanabilir)

Mezarliga vardigimizda Utku arabada bekleyecegini soledi ve ben annemin mezarinin basina oturdum.Ve onun beni duyacagi umuduyla konusmaya basladim.

'Keske burada olsaydin .Icimi dokebilcegim ,sirrimi paylasabilecegim cok kisi yok.Utku ve Ayca haric tabiki .Babam bile beni takmiyorken bu durumun aksi olmasi sacma olurdu zaten.Seninle uzun bir sure konusamiyacagim.Bunun icin buraya geldim.Uzun bir sureligine icimi dokemiyecegim icin.Seni cok seviyorum keske yanimda olsaydin.'dedim ve kalktim.

Mezarliktan cikarak arabaya dogru yurudum.Arabaya bindigimde ikimizde konusmuyorduk ama Utku'nun sorusuyla kendime geldim.

'Eee rahatladin mi biraz bari ?'

'Eh iste 'diye geveledim ağzimda.Eve geldigimde Utku'yla vedalastim ve tabiki yarin sabah beni alacagi konusunda anlastik ve eve dogru yurumeye basladim.Eve girdigimde babam oturma odasinda oturuyordu ve ona bakmadan odama ciktim.Ve valizimi hazirlamaya basladim.Valizimi hazirlamayi bitirdigimde aciktigimi farkettim.Mutfaktan bir seyler atistirmak icin asagi indim.Buzdolabindan nutellayi ve ekmegi alip odama ciktim.Biraz yedikten sonra yatagima oturup  kitap okumaya basladim.Birazda kitap okuduktan sonra isiklari kapatip uyumaya calistim.

Yarin büyük bir gündü.Yeni okulumda yeni arkadaslarimla tanisacaktim bu yuzden cok heyecanliydim...

Hayat Nereye SürüklerseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin