Sabah sinir bozucu alarm sesiyle uyandim ve esnedim.Okul denen seyi kim bulmusti ki ?Rrutin dusuncelerimden kurtulup dus almak icin banyoya gittim dus aldiktan sonra saclarimi kuruttum ve ustume bi short ve ustume bol bi tshirt gecirdim.Valizimi kapiya cikarmaya calisirken Utku nun korna sesini duydum ve derin bi oh cektim.Ne agirmis lan bu valiz ! Utku valizimi alip bagaja yerlestirdi ve evvett yeni okulumuza dogru yola ciktik.
Sonunda okula gelebilmistik ve evet yurt icin evraklarimiz hazir oldugu gibi okul iside onceden halledilmisti.Ve okulu ilk gordugumde burda kac kisi okuyo lan dedim kendi kendime aslinda seslide dusunmus olabilirim cunku Utku bu dusunceme gulmustu. Okul ile yurt burlesik gibi bisiydi aslinda okulun arkasinda koc bi bina vardi ve bunun kalicagimiz yurt olduunu hemen anlamistik zaten bunu anlamak icin Einstein olmak gerekmiyodu cunku ustunde yaziyodu.Utku valizlerimizi aldi ve once odalarimiza yerlesmek icin yurda dogru yol aldik.
Iceri girdigimizde bizi donuk bi ifadesi olan bi kadin karsiladi kadinla konusup odalarimizi ve bazi yurt kurallarini ogrendik.Benim odam 2. kattaydi ve Utku nunki 3.katta cunku kiz erkek ayirmislardi ve bi oda arkadasim oldugunu ogrenmistim.Iceri girdigimde masasinda laptopunun basindaydi beni gordugunde affallasada
'Selam ben Yagmur' dedi.
'Selam bende Damla.Yeni oda arkadasim oluyosun sanirsam' dedim.
'Aynen oyle 'dedi.
Kizi soyle bi susduumde gayet tas olarak nitelendirilebilicek biz kiz oldugunu farkettim.Fizigi cok duzgundu uzun ince yapiliydi .Yuz hatlarida oldukca hostu.
'ben bu yatagi kullaniyorum otekini alabilirsin ayrica dolabi sen gelmeden once biraz toparladim ortak kullanicagimiz icin 'dediinde tesekkur etmekle yetindim .Ve yerlesmeye basladim aslinda baya yorulmustum.Ama sabahin korunde kalktip geldiimiz icin daha okula gitmek gerekliydi.Utku yu aradim ve kapida bekliyo olucam cabuk gelde siniflarimizi ogrenelim dedim.Beklerken disariyi inceleme firsatim oldu ufak tefek agaclar ve demir korumali duvarlar vardi .Cok da kotu sayilmazdi aslinda en azindan yeni bi baslangic yapabilirdim.Yani ben oyle dusunuyordum.