Capitolul 1
Imaginatie?
M-am trezit in acelasi pat, aceeasi camera . Aceiasi pereti albi . M-am uitat in dreapta, unde se afla o masuta albastra, cu un scaun alaturi. Pe masa era o vaza roz, in care erau cateva flori artificiale, de mai multe culori .
- Dormi cam mult .
Mi-am indreptat privirea spre coltul camerei, de unde se auzise zgomotul. Inima imi batea intr-un ritm alert atunci cand mi-am zarit ,, violatorul '' .
- Ce cauti aici?! spun eu, strangand cearceafurile la piept.
- Am venit sa te vad . spuse acesta, ridicandu-mi cu doua degete barbia .
- Nu am nevoie de tine. Nu am nevoie de nimic din partea ta .
- Imi ranesti sentimentele .
- Daca le ai .
Tipul se urca peste mine, cu o viteza uimitoare .
- Serios?
- Dispari .
- Hmm...
- Nu ! Nu ! Pleaca !
- Domnisoara Monroe ! Treziti-va !
- Nu ! N...
- Sunteti bine?
M-am ridicat in sezut, privind peretii si pe doctorul alarmat din stanga mea .
- A.. a fost un vis .
- Un cosmar .
- Nu a venit nimeni aici? Sunteti sigur?
- Nimeni de care sa fi aflat, domnisoara .
- Pot sa plec?
- Tocmai de aceea am venit aici, domnisoara. Puteti pleca acasa. Va recomand sa va relaxati .
- Am.. am inteles .
O asistenta a venit in scurt timp sa imi aduca hainele. Ma intreb cine m-a schimbat de hainele obisnuite .
- La revedere, iubito. Sau poate nu ...
Asta... a fost ca o adiere rece ca gheata pe gatul meu gol .
Continui sa il vad pe tipul asta . Continui sa il aud . Il simt .
Am sunat la o companie de taxi-uri . Am asteptat aproximativ 5 minute . Ajunsa acasa, m-am aruncat in vechiul meu fotoliu . Mi-am pregatit ceva de mancare . Deja ma simteam obosita, asa ca am decis sa ma duc in pat. Am adormit la scurt timp .
- Ti-a fost dor de mine, dulceata?
- Lasa-ma in pace ! Dispari !
- Nu prea cred.
- Lasa-ma !
- O, haide .
- Nu, nu,nu ! Te rog !
- Implora-ma !
Lacrimi amare imi udau obrajii . Tipul asta ma bantuie pur si simplu .
- Nu !
M-am trezit in camera mea, transpirata si fara aer. Am deschis un geam, inspirand si expirand aerul curat de care aveam atata nevoie. Mi-am incalzit putin lapte si am iesit pe terasa, in balansoarul din spatele casei, unde obisnuiam sa imi petrec timpul cu prietenii, pe vremea cand aveam nopti albe peste nopti albe .
- Esti trista, sweetheart?
- De ce imi faci asta?
- Adica?
- Ma bantui. Ce vrei?
- Pe tine . Te simt .
Tipul se ,, teleporteaza '' in spatele meu .
- Te vreau .
Se afla in dreapta mea, privindu-ma intens .
- Esti a mea .
In cele din urma, se afla in fata mea si imi oferi cel mai pasional sarut pe care l-am putut avea vreodata. Se vedea ca tipul avea ani de experienta .
Cand am deschis ochii, eram in bucatarie, lipita de frigider . Nu inteleg. Nu o sa inteleg.
CITEȘTI
Often?
Romance,, Often? '' este prima mea carte, in care pot spune ca pun suflet. In rolul principal, Alessia Monroe, ajunge de la viata simpla de student la psihologie , in lumea supranaturalului .