Peter se plimba prin padure cum soarele a rasarit. Aphollo statea numai cu ochii pe Peter, ca acesta sa nu pateasca ceva, de cand micuta fata de acum o saptamana a aparut in padure si si-a chemat parintii pentru a-l arata pe Peter, Aphollo nu isi mai i-a ochii de pe el.
La pranz sunetele auzite si acum o saptamana s-au lasat auzite si astazi. Oamenii cu snatierul au revenit in padure. Peter ii privea speriat, dar pe deasupra simtea cum nu trebuie sa ii fie frica de acei oameni, căci si el era unul din ei. Apholl s-a asezat langa Peter si privea cum muncitorii sapau in pamant cu masinariile lor.-Te simti unul dintre ei?
A intrebat Aphollo.
-Da...simt cum ceva ma cheama la ei.
-Peter, oamenii pot fi periculosi.
-Eu sunt unu dintre ei si nu sunt periculos.
-Esti un copil.
Peter s-a uitat cu o fata trista la Aphollo si apoi a plecat alergand prin padure, Aphollo l-a urmarit pentru al proteja. La un moment dat Peter s-a oprit brusc. Din greseala, acesta a ajuns la iesirea din padure unde se aflau oamenii, acestia nu l-au observat datorita zgomotului surzitor al masinariilor, dar fetita de acum o saptamana l-a vazut si l-a chemat pe tatal ei pentru ca sa il arate si lui pe Peter. Barbatul s-a oprit si s-a ridicat usor de pe scaunul masini lui.
-Imposibil.
Barbatul era uimit cum Peter a reusit sa supravietuiasca singur in padure, doar la varsta aceasta. Peter l-a privit speriat pe barbat si s-a dat inapoi putin. Aphollo l-a vazut pe Peter si nu putea sa il salveze, trebuia sa se lase nevazut. Barbatul a facut catuva pasi catre Peter, acesta s-a dat inapoi, dar era si curios ce vrea barbatul de la el.
-Buna baiete, nu iti vreau raul, cum ai ajuns aici? Intelegi ce spun?
Peter nu voia sa scoata nici un cuvant, spre deosebire de el, barbatul a facut un pas rapid ca sa il prinda pe copil, cand Aphollo vasu scena s-a pregatit sa sara, insa Peter nu i-a cerut ajutorul inca.
-Aphollo!!!
A strigat o data baiatul. Iar in acel moment Aphollo a aparut, barbatul s-a oprit.
-Un lup? Te-a crescut un lup? Baiete, vreau doar sa vorbesc cu tine. Nu iti fac niciun rau.
-Aphollo ajuta-ma!
-Ai incredere in el Peter.
-Lupul vorbeste??
A intrebat barbatul uimit.
-Aphollo e cel mai bun prieten al.meu, el m-a crescut....
Bărbatului nu ii venea să creadă cuvintele copilului.
-Numele tau este Peter?
-Da.
A raspuns speriat. Peter
-Vino cu mine. Te rog.
- Nu pot. Nu imi părăsesc casa.
-Care este casa ta?
-Padurea.
Bărbatul ramase putin pe ganduri.
-Vino cu mine si iti voi oferii o casa adevarata. Calda si frumoasa.
-Dar. Eu nu vreau sa plec.
Barbatul a ramas pe ganduri. Ii era teama ca un baietel ca Peter nu va reusii sa supravietuiasca in continuare. Barbatul a suspinat adanc si si-a dus mana usor la barba mangaindo.
-Peter, ce ar fi daca ai venii doar in vizita sa vezi cum este si lumea oameniilor?
Baiatul se uita la el si nu stia ce sa spuna. Aphollo s-a apropiat de Peter si i-a soptit.
-Du-te Peter, du-te, esti baiat mare acum, poti sa ai grija de tine, nu uita ce te-am invatat.
Peter a intors privirea catre barbat si a inceput sa faca un pas inainte. Barbatul a intins mana catre el si Peter a continuat sa mearga. La prins pe barbat de mana si apoi el i-a zis :
-Peter, ma bucur ca ai facut alegrea asta, sunt mandru de tine.
Peter a intors capul catre Aphollo si ia zis:
-La revedere Aphollo, sper ea ne vedem curand, ai grija de tine!!!
Copilul a plecat cu barbatul si fetita lui. S-au dus catre masina si au hotarat sa se intoarca in oras. Ajunsi in oras, au coborat din masina cu totii. Tatal Juliettei a intrat primul in casa pentru al prezenta pe Peter sotiei sale Jannine.
-Buna scumpo.
Spune Jason intrand in casa si sarutando pe frunte pe Jannine.-Ma bucur sa te revad, Jason dragule.
Julietta vine in fuga catre mama ei si ii sare in brate.
-Hei scumpo, ce mai faci?
-Bine mami, avem prieteni noi.
-Ce prieteni scumpo?
Jason se uita si a inceput sa se balbaie, voia ca el sa o anunte pe sotia sa.
-Julietta, ce ar fi daca te-ai duce la tine in camera, e tarziu.
-Bine tati.
Cei doi adulti au asteptat pana cand fata lor sa ajunga sus in camera ei. Jannien isi pune mainile in pipt si asteapta ca Jason sa ii zica. Jannine e o femeie inalta, uneori intelegatoare alteori nu, e afectuasa, frumoasa, desteapta, educata si mereu trebuie sa stie tot ce se intampla in jurul ei, nu ii scapa nimic.
-Ei bine scunpo....astazi in padure am gasit un baietel si l-am adus acasa.
Jannine s-a mirat si nu avea cuvinte, nu se astepta la o veste ca asta.
-Cum?! Cum ai putut face asta?!
-Draga, dar eu..eu doar am ajutat un copil. Nu vad ce e rau in asta.
-Ce e rau? Ce e RAU?! iti zic eu ce e rau. Nu poti aduce un copil al nimanui in casa! Pentru ca nu ai de unde sa stii ce poate avea in minte! Mai ales daca l-ai adus din padure. Cati ani are? Cum il cheama?
-Are 10 ani si il cheama Peter.
-De cat timp statea in padure?
-De la 5-6 ani. Parintii lui au facut un accident cu masina si el s-a adapostit in padure si...a fost crescut de un lup.
-Un lup?! Tu iti dai seama ce alegere ai facut?! Ai adus un baiat de 10 ani care a crescut in padure de la 5-6 ani si care a fost crescut de un lup!
-Lupul vorbea.
-Ce?! Acum incepi sa imi spui povesti cu Moglie?! De unde ai mai scos-o si pe asta "Lupul vorbea"? Animalele nu vorbesc!!!
Jannine incepea deja sa se agite. Peter era dupa perete langa usa si asculta cearta dintre cei doi. Defapt, cum Jannine se agita, pentru ca Jason era foarte calm.
-Uite cumpo..
Spuse Jason apropriindu-se de ea incet si mangaindu-i mainile.
-E doar temporar. Nu va sta mult. Nici el nu vrea sa stea aici. A venit doar sa vada si cum traiesc oamenii, era destul de mic atunci cand parintii lui au murit.
Jannine a inceput sa se linisteasca. Si-a dus mana la frunte si privirea in jos. O lacrima i-a alunecat pe fata.
-Jason, nu vreau ca nimic dintre noi sa se schimbe.
-Nu se va intampla asta. Nu voi permite. O sa fie bine scumpo. Ai incredere in mine?
-Da, am.
Jason a imbratisato pe Jannin si a dus-o usor cu capul la pieptul lui incercand sa o linisteasca.
-Peter!
A strigat Jason si baiatu a iesit dupa perete. Jannine si-a ridicat capul usor de la pieptul lui Jason si l-a privit pe Peter direct in ochi....iar baiatul la randul lui facand la fel...
CITEȘTI
Pierdut in padure.
AdventureUn baietel in varsta de 4 ani a fost pierdut intr-o padure datorita unui accidentul de avion, din care cei 1000 de pasageri nu au reusit sa supravietuiasca, ci doar acest copil.