4. Rész

10 1 0
                                    

→-Minden rendben Életem?

-Mm... Pesze, miért?

-Nagyon izzadsz drágaságom. Biztos hogy minden rendben?

-Persze, csak egy kis rémálom...

-Szeretnél róla beszélni?

-Ha nem gond, akkor inkább nem.

-Rendben, semmi baj.

-Köszönöm

~Pár percig néztek, majd miútán látták rajtam hogy jobban vagyok kimentek.. Kivéve Jimint

...←

(Jimin)-Életem, biztos hogy minden rendben van?

(Nayla)-Persze.

(Jimin)-Ha van nyugodtan mond el, oké?

(Nayla)-Igen, köszönöm.

(Jimin)-Nem kell megköszönnöd. Álmos vagy?

(Nayla)-Igen egy kicsit, meg éhes is.

(Jimin)-Mit szeretnél enni?

(Nayla)-Nekem mindegy, csak finom legyen.

(Jimin)-Rendben.

~Pár perc múlva vissza is jött. Kezében egy szív alakú doboz volt, vöröses színű, rajta egy rózsaszínes színű masnival.~

(Jimin)-Tessék Életem, ez a te egyik ajándékod a szüleimtől.

(Nayla)-Köszönöm, és miért is kaptam?

(Jimin)-Karácsonyi ajándék.

~Mondta mosolyogva, majd a naptárra néztem amin még 26.-a volt. Meglepődtem mivel azt hittem hogy már elmúlt a karácsony. Majd mégegyszer megköszöntöm és elvettem az ajándékot a kezéből, mikor kinyitottam karácsonyfa alakú kis csokik voltak benne. Az egyiket megkóstóltam, majd láttam hogy a közepén vanillia és eper fagyi ízzel van megtöltve, majd Jimint is megkínáltam, utána lementem a szüleihez és nekik is megköszöntöm az ajándékom, illetve őket is megkínáltam.~

(J.Eomma)-Ízlik, Nayla drágaságom?

(Nayla)-Igen, nagyon finom. Köszönöm.

(J.Appa)-Ez egy alap dolog nálunk. Meg azért is mivel szereted a gyermekemet, és így tudjuk megköszönni, remélem nem gond.

(Nayla)-Nem gond, de nem muszáj megköszönni, ez normális dolog, mivel szeretjük egymást így ez normális hogy foglalkozunk és segítünk egymásnak.

(J.Eomma)-Nagyon aranyos ez tőled kincsem.

(Nayla)-Köszönöm.

(J.Eomma)-Viszont csináltam reggelit, kértek?

(Jimin)-Persze, köszönjük anya.

...

BTS (JIMIN) - Remember [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora