ALESSİA

11 3 0
                                    

Ne olduğunu bilmediğim bir şeye çarptım, arabadan indim adam yerde yatıyor Ahhh! Alessia nasıl yaparsın bunu ama birazda adamın suçu ne vardı bu kadar hızlı ilerliyor du ki
Nabzına baktım adam yaşıyor neyse ki ucuz kurtuldum yine ama yinede adama bişey olmasından korkmuyorum değilim, Ahhh! Lafa daldım yine kendi kendime, adamı hastaneye götürmem gerek bı elimi belinden sardım, adamın kolunu omzumun üstüne atmasını sağladım yavaşca tam kaldıramasam da sürükleyerek arabaya atmayı başardım, hızlı bir şekilde navigasyondan bir hastane buldum ve oraya ilerliyorum,kalbim çok hızlı atıyor ne yapacağımı bilmeden ilerliyorum, arada adamı dikiz aynasından izliyorum fakat adamda bı hareket ve kıpırtı yok, ve bu benim daha çok endişelenmeme neden oluyor, hızlıca hastane bahçesinde​n giriyorum, durduktan sonra iniyorum yağmur yine aynı Şiddette yağıyor arabanın arka koltuğuna ilerleyip kapıyı açıyorum adam baygın vaziyette yatıyor biraz çekiştiriyorum fakat kaldıramayacağımı anlayıp kapı girişinde duran güvenliğe yardım edin diyerek bağırıyorum koşar adımlarla bana ilerliyor arkasından iki hemşire sedye getiriyorlar ve adamı sedyeye atıp götürmeye başlıyorlar bende kapıyı kapatmadan önce koltuğun üstüne cüzdan ve kapalı bir telefon buluyorum adamın olacak ki çantama atıyorum uyanınca veririm diyerek içimden.
Hastane içerisinde ilerlerken adamın yağmurdan ıslanan yüzü ve vücudu kazasının üstüne yapışmasını sağlamış çok tatlı görünüyor, siyah saçları, gözleri kapalı olduğu için bu tahminde bulunamıyorum ciddi ve sert görünen ve benim hoşuma giden bı yuzu var hafif buğday tenli, kaslı,uzun boylu, mavi kot ve beyaz Kazak ile bir bütün durumda ve çok şık duruyor kolundaki siyah saate bakmadan alamıyorum kendimi ben adamı incelerken hemşirelerinde dikkatini çekmiş olacakki birbirlerine sırıtıp adama sabırsızlıkla dokunmak istediklerini söylüyorlar onlar adamla birlikte içeri ilerlerken bende sekretere  yönelip hasta girişi istiyorum kimlik lazım olduğu için çantamda adamın cüzdanını çıkarıyorum kimliğinin olabileceği ihtimali ile cüzdanı açıp bakıyorum ve evet buldum sanırım çıkarıyorum kimliği, sekretere uzatmadan önce adının Andrea olduğunu öğreniyorum  ve uzatıp hasta girişini yaptırıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

2.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin