Základní životní potřeby alfa samce Frankieho

353 50 85
                                    

Kámo, řek' jsem mu akorát, že není bojovník za právo a spravedlnost, že prostě jen rád mlátí lidi. A pak mě poslal na JIPku. Žádnej blbej odpor jsem neklad' a jo, kvér mám, ale netahal jsem ho na něj, nejsem přece debil, ne?!

Jak, napadení policisty ve službě? jsem tu byl, kurva, napadenej! Já!

To není fér, člověče, to není fér."

Pachatel drobných krádeží, zadržený a zneškodněný policistou Franklinem E. Donahuem.

***

...a někdy rači udělam něco aby ho to naštvalo, jako schválně to udělam.

Protože potom se soustředi na mně a ne na malou.

Jenže teď F. dělá

Nemůžu to napsat protože když to dělal táta řekla si mi že si vymišlim ale tohle si nevymišlim mami. Dělá

Prostě dělá věci co táta. Moji Andromedě. Viš, Andy.

A nevymišlim si.

Mysli že sem opilá nebo spim ale já ne

Jo, nekdy jo ale pak jsem to viděla a nevymišlim si.

Musime prič dokut to není tak zlí asi k tobě, nebo to zvladnu sama.

Ale musime prič. Mami.

Musime utect abi nás nenašel."

Z nikdy neodeslaného dopisu od Jasmine Milbauerové pro její matku.

***

Frankie omlouvamm se vratim tity penize, promin prosim dojed pro nas vezmy nas spatky prosim!!!! Jazz."

Následovalo nečekaně přesné a věcné udání lokace, kde se Jasmine s dcerou právě nachází.

Franklin Edgar Donahue, pro většinu známých Frankie a pro pár neznámých též, jen s přízviskem zmrd, si obě zprávy přečetl nejméně po desáté. A nejméně po desáté nad nimi zavrtěl hlavou.

Něco se mu na nich nezdálo.

Když před chvílí jeho speciální mobil zapípal a oznámil, že „volaný účastník je nyní dostupný", Frankie pocítil radostný vztek. Naději, že bude moci konečně vyventilovat dlouho potlačovanou zlobu.

Vzápětí, než se stačil zvednout od televize – a přerušit sledování zápasu Bautista vs Lucero, což svědčilo o výjimečnosti situace – a rozmyslet si, co té malé čubce Jazz poví, aby ji nevyplašil a současně dopředu trochu zpražil, oznámil telefon příchozí zprávu. A pak druhou.

Ta první byla v pořádku, přesně v Jasminině stylu. Překlepy a chyby, jediné zmatené souvětí.

Udání polohy však působilo, jako by přišlo od některého z Frankieho kolegů.

Ta blbá mrcha by z takové díry uprostřed lesů nepsala; zavolala by, celá hysterická a on by z ní musel páčit číslo nejbližšího patníku nebo tak něco.

Podrbal se na širokém zátylku, zíral přitom na telefon, jako by ho měl uštknout. Všemi smysly cítil podraz, jen zatím nebyl schopen vymyslet, v čem by mohl tkvět.

Jazz by věci nikdy neřešila systémovou cestou, na to ji příliš důkladně naučil, že on je jediná autorita, že jen na jeho dobré vůli je závislá, a že od nikoho jiného se pomoci nedočká.

Možná si dovolila nabrnknout nějakého blbečka, aby jí dělal... co vlastně, bodyguarda?

V takovém případě ale Frankie neviděl jediný důvod, který by Jasmine mohl vést k tomu, aby ho kontaktovala. Na to byla ta holka moc zbabělá, na pokusy mstít se. Věděla, a o to se taky postaral, aby věděla naprosto přesně, že pokud se proti němu obrátí, skončí zatraceně zle nejen ona, ale i ten její protivný parchant.

Malí dinosauři nepláčou (Supernatural FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat