Yazmak sınırlı bişey. Hele ki kelimleler... Dönüp dolaştırıp bir kaç cümle oluşturuyoruz işte. Çok basit. Ancak hislerinin ölünce de devam edeceğine inanıyorum ben. Büyük hislerin. Kardesliklerin, aşkların, dostluğun... Çünkü bu hisler senin kalbine yerleşmişti evet. Ama kalbini geçmişti. Ruhuna girmişti. Artık o sendin. Ölene kadar iki kalple,iki bedenle ve daha fazla hislerle yaşamak zorundasın. Seversen sonuçlarına katlanirsin.
Bir insan asla aşık olduğu kişiyi kimseyle kıyaslamaz. Her zaman aşkı öndedir. Bilirsiniz, aşk en kuvvetli histir. Herkese gore öyledir yani. Ya değilse peki? Çünkü ben seni aşkımdan da çok sevmiştim. Hayatımda huzura, mutluluga ulaş mak için Ulaş lazımdı. Sen lazımdın. Biz lazımdı.
Evet, uzun bir süre benden nefret ettin. Yanlış yollara gittin. Aşık olduğum çocuk tarafından yanlış yollara gittin. Benden uzağa gittin. Bi meleğin kanatları olurdu ama boynuzları değil. Kafanın üzerinde hare görüyorum sanki bazen. Olduğuna inanıyorum en azından. Sen bir meleksin çünkü Ulaş. Acemi bir meleksin. Kandırdılar seni. O kadar saf ve iyi niyetliydin ki... Ama şu an inanıyorum ki hatalarının farkındasın. Başka insanlar için seni seven insanlardan vazgeçmezsin Ulaş biliyorum. Beraber seni eski haline döndürebiliriz. Beraber Sonsuzluğa Ulaşabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğa Ulaşım
Romance"Kardeşligimiz hep o kolye gibi oldu ve olacak. Sonsuza dek. Sonsuzun da sonsuzuna dek."