Maaf sangat sangat sebb lama x update..x de idea nk buat..jadi..chapter yg ni pendek je la ye.
Tiba tiba..
Ada seorang akak senior bersama gengnya menerjah kami..hmmmmp kenal sangat..musuh El ain..El ain membencinya bersebab kerana akak senior bernama Fatin itu pernh memarahinya kerana El ain memandang buah hatinya...tapi El ain tak suka pon dengan buah hati Fatin tu...cume terpandang je ok.."Woi! Sape yg suka Daniel!"- Fatin
"Ada la!"- SyafieraFatin membuat muka geram..
"Woi! El .. el ape bende tah..ko dengar sini ye! Daniel tu aq punye jadi ko jgn sembarangan nak rampas Daniel dari aq!..Fahm!"-Fatin.
El ain membuat gaya acah terkejut..
"Eh eh Daniel tu ko punye ke...(berkata dengan gaya sinis) tpi ko sedar tak Fatin ko ni PLAYGIRL!..Aritu dh la tetibe sound aq pasal Aiedil Sekarang Daniel pulak..Hahahahahaha kelakar la ko ni Fatin."-El ain
"Suka hati kau je gelakkan aq ..siap kau nnti..aq akan pastikan dua org budk lelaki tu suka kat aq ..kau tgok jer la nnti".-Fatin
El ain memandang Fatin dari atas ke bawah sambil berkata " mcm ni kau kate diorang akan suka kt kau...memang tak la..takkan laku punye!"-El ain.
Fatin mendengus marah lalu pergi dari situ bersama gengnya..dia sempat memberikan jelingan maut kepada El ain..
Syafiera dan Wawa yg hanya menjadi pemerhati tadi memberikan tepukan gemuruh kepada El.
"Syabas weh syabas..berani jugak ko ni ye"-syafiera.
"Haha..aq mmg berani."-El ain
"Acah bangga siot!"-Wawa.Keesokannya, Di dataran wawasan.
Geng geng El ain sedang berbual.
"Weh bulan depan hari guru kan..korang rase nk sertai buat persembahan hari guru x?"-Selly.
"Saya rasa kan saya nk buat persembahan sajak lah..apa pendapat korang ok x?"Amira
"Ok la tu Amira, awak kan pandai sajak"-Laila.
"Ermmm..ok ok"-Amira.Sedang mereka berbual tiba2 Wawa dtg dengan termengah mengah.
"Eh eh dh kenapa ko ni wawa..kut ya pun nk lari elok elok la sikit .. jgn la lari mcm kilat."-Syafiera.
"Ye la ye la.. korang korang! Cuba korang tgok kertas yg cikgu shahirah bru bgi kat aq ni"-Wawa.Mereka pun mengambil kertas yg berada di tangan wawa.
*Persembahan Hari Guru 2017.*
Persembahan Menari
Nama ahli ahli:1.El ain
2.Selly
3.Syafiera
4.WawaSemua di antara mereka terkejut kecuali Amira , laila dan wawa.
"Wut! Aq menari..memang x la weh"-El ain.
"Aq dh la x pandai menari!"-Syafiera.
"Ha? Nooooo... saya x suka menari.."-Selly.
"Rilek la..aq on je"-Wawa.
"Fuh!.. nasib baik nme saya x de..kalau x dpt la sya nk buat persembahan sajak."-Amira.
"Betul tu Amira..saya pon x suka menari ..nasib nme saya x de..dripada menari baik saya duduk rumah pastu lukis anime..lgi best!"-Laila.El ain,syafiera dan selly sudah gelisah dan x tentu arah. Ye la kene menari kut..dah la rmai org akan tgok dan yg pastinya ade budk sesi pagi!
Mereka bertiga pun bangun untuk pergi ke...........
##############################
Sorry sebb terlalu sikit..mianhae
Sambungannya next chapter ok..tpi maybe lmbt sikit publish sebb otak tgh blank..bye bye..#comment and vote.
YOU ARE READING
Kisah cinta monyet
Short StoryMaaf tak de sinopsis..tak tau nk buat mcm mne..tapi ni kisah kwn saya ..not the real one..reka reka je..