CHAPTER 2

23 5 7
                                    

Tibanya El dan syafiera  di dataran Selly dan Laila bertanya.
" Kenapa korang lambat? Nasib baik korang tak kene duduk atas pentas tau tak."
"Alah bukan sengaja pon,Van kitaorang ada masaalah tadi" -El dan syafiera.
"Ye la. Cepat duduk. Nnti cikgu marah pulk."-Laila
Selepas habis mendengar ucapan dari cikgu kami semua pon masuk ke kelas. Tiba tiba El disergah dari belakang .
" woi''-syafiera
El Ain terkejut lalu melatah.
"Eh opocot mak kau tergolek......ish!  Ko ni, jangan la terkejutkan aq .. tengok aq dh melatah .. "- El Ain
" hehe sorry2...jom la masuk kelas cepat .. "-Syafiera.
"Ok"-El Ain

Sedang mereka  berjln masuk ke kelas mereka terserempak dgn Daniel yg duduk berhampiran dgn tangga. Mereka tidak menghiraukannya. Tiba tiba Daniel memanggil .
" weh syafiera sini jap , aq nk cakap sikit."-Daniel .
"Buat apa?"-Syafiera.
"Alah! Sini je la. Bnyk tanya pulk."-Daniel.

El ain hanya memerhatikan sahaja.walaupun dalam hati dia (apa yg daniel nk  ckp kt syafiera ni ... aduuu ..)
Syafiera pun pergi ke arah Daniel.
"Sini sikit aq nk bisik ni"-Daniel
"Alah perlu ke nk bisik. Ckp terang terang sudah la."-Syafiera.
Syafiera menganggap  apa yg hendak dikatakan Daniel kepadanya adalah perkara biasa biasa sja ataupun tidak lain tidak bukn untuk mengutuk.
"Bisik je la.. nnti El Ain dgr la."-Daniel.
"Ok2"-syafiera.

....................................
(Nk tahu apa yg Daniel nk ckp dekat Syafiera... Nantikan di chapter seterusnya..)
  Tolong comment tentang cerita ni tau.. tak tau la cerita ni best ke tak .. di chapter yg akan dtg insyaallah akan ada watak2 lain .. ok.:-)♥


Kisah cinta monyetWhere stories live. Discover now