Hallo, en leuk dat je mijn verhaal leven van een meisje wil lezen. Op mijn account heb ik ook het verhaal dagboekvaneenmeisje. Daarop bespreek ik taboes en andere onderwerpen over het leven van een meisje.
In het eerste hoofdstuk ga ik de hoofdpersonen beschrijven.
Jessica Janssen: Jessica is de hoofdpersoon in het verhaal. Ze is een brutaal, slim en knap meisje. Ze is 16 jaar en zit in klas 4 VWO. Ze is een populair en sportief meisje. Ze houd van sporten en doet aan voetbal en dansen. Met voetbal zit ze bij haar tweelingbroer Nick in het team. Ze is het enige meisje in het team en de andere meiden van haar school lachen haar daarom soms uit. Maar als ze zien hoeveel aandacht de jongens haar geven stoppen ze daar als snel mee.
Mike Janssen: Mike is de knappe fuckboy broer van Jessica. Hij doet alles aan zijn uiterlijk en zit dan ook vaak in de sportschool. Maar ook hij is erg slim. Hij doet alleen alsof hij erg dom is vanwege zijn reputatie. Maar in werkelijkheid kan hij vwo makkelijk aan. is 17 jaar en zit in klas 5 van de havo op dezelfde school als Jessica.
Nick Janssen: Nick is de sportieve tweelingbroer van Jessica. Hij is alleen maar bezig met sporten. Basketbal, zwemmen, de sportschool, maar bovenal zijn favoriet, voetbal. Hij zit bij zijn zus in het team en vind dat niet altijd even leuk. Maar over het algemeen kan hij het heel goed vinden met zijn zusje. Hij is net als Jessica 16 maar hij zit in 4 MAVO (hij is blijven zitten)
Martijn Janssen: Martijn is 14 jaar en zit in klas 2 van VWO. Hij is de echte "nerd" van de familie.
Aiden Janssen: Aiden is het kleine broertje van 2. Hij is super schattig en lief.
Gydo Janssen: Gydo is de vader van Jessica, Mike, Nick en Aiden. Zijn vrouw is een jaar geleden gestorven en daar heeft hij het best moeilijk mee. Maar voor zijn kinderen is hij altijd de lieve vader die ze kennen.
Amelie Altena: Amelie is het rijke verwende nichtje van Jessica. Ze lacht Jessica altijd uit om haar broer en haar leven tussen de jongens.
Austin Clark: Austin is de knappe beste vriendin van Jessica. Hij heeft stiekem een oogje op haar maar durft dat niet te vertellen. Hij doet alles samen met haar. Zit bij haar in de klas en in het voetbal team.
Sem Johnson: De super knappe fuckboy Sem is al jaren een crush van Jessica. Hij zit ook in haar voetbal team.
JE LEEST
leven van een meisje
Teen FictionHoi ik ben Jessica. ik ben een meisje van 16 jaar. in mijn leven krijg ik te maken met van alles en nogwat. eigenlijk alles wat een meisje in de puberteit meemaakt. jongens, vriendinnen, bitches, verliefdheid, lastige ouders en ga zo maar Door. maar...