Eşimle tanışmadan önce onun kuzeniyle tanıştım.. İlkay'la bizi tanıştıran da çok yakın kız arkadaşım Aslı'ydı evet Aslı biraz benden yaş olarak küçük ama tam kafa dengi bir kız canım kardeşim..
Bana "Seni birisiyle tanıştıracağım kendisi sevgilim olur" dediğinde ben ona büyük bir "Ooooo" diyip gülmüştüm .. Ertesi gün beraber sevgilisi İlkay'ın yanına gittik. Sanırım tam bir ay sonra ayrılmışlardı ama bildiğim kadarıyla benimle tanıştırmadan üç ay önce çıkmaya başlamışlar.. Onlar ayrıldıktan sonra İlkay'la görüşmeye devam ettik bana abi olmuştu saolsun benim gibi bir yaramazla uğraşması güçtür ama adam etti beni
Daha sonra biz İlkay'la tanışalı bir buçuk ay olmuşken beni kocamla tanıştırdı bana dediği "Kardeşim seni birisiyle tanıştıracağım kendisi kuzenimdir ama arkadaşımdan da ötedir senin abin olucak" olmuştu ve bunu dedikten bir saat sonra eşim yanımıza gelmişti..Tokalaştık tanışma Faslı falan iyi anlaşmıştık onu gördüğümde "Çok kaba biri sanki bana gitmez" diye düşünmüştüm.. Ama onu tanıyınca ne bileyim bir farklı duygu hissettim. Biz onunla tanıştıktan iki hafta sonra çok samimi olmuştuk ama abi kardeş gibiydik ne bileyim ne abi kardeş gibi ne sevgili gibi farklıydık çok farklı..
Şimdi o günlere gidelim..
*********
Lamia'dan
Yanımıza geleli bir saat oldu adam akıllı pek fazla konuşmadı biz genellikle İlkay'la konuşuyoruz.. Mutlu ne bileyim farklı biri..
İlkay yanımızdan 5 dakikalığına ayrıldı biz Mutlu ile başbaşa kaldık bıyık altından gülüyor
"Lamia kalk gel sıcak çikolata alalım"
Bir dakika bir dakika "Sıcak çikolata" mı dedi ooo..
"Tamam hadi hemen gidelim" dedim
Sıcak çikolata aldık ve Korupark'ın balkonuna çıktık bir sigara uzattı içiyoruz.. İlkay geldi oda bize noluyo gibi bakıyor aslında birşey olduğu yok sadece sıcak çikolata içiyoruz
~~~
Evime bıraktılar bu gece nasıl gecicek haftaya buluşuruz dedi Mutlu şimdi bir hafta nasıl gecicek hele ki o başımın belası öküz Burak peşimdeyken. Of Allah'ım...
****
Mutlu'dan
Bugün İlkay'ın bahsettiği "dünyalar güzeli" kardeşiyle tanıştım ki gerçekten dünyalar güzeli ama benden küçük o benim sadece kardeşim olabilir.. şuan Karacabey e dönüyorum babamın yanına Lamia ile bir hafta sırası için sözleştik.
İlkay'la konustugumuza göre Lamia'nın peşinde Burak diye bir hayvan varmış rahat vermiyormuş detayını bilmiyorum ama şuan bile o pice kıl oluyrum.. Evet Karacabey e geldim şimdi evime gidiyorum bakalım neler olucak..
Öyle bir şekilde uyandım ki zır zır zır telefonum çalıyor saat kaç? Kaç saattir uyuyorum bilmiyorum.. arayan Lamia
"Efendim Lamia?"
"Bursa'ya gelir misin?"
"Saat kaç?"
"Saat şuan tam 15.00 lütfen kalk ve Bursa'ya gel olur mu?"
"Tamam yarım saate evden çıkarım yani tam bir saat sonra yanındayım" dedim bu kızda beni çeken bir şey var ve ben onun ne olduğunu bilmiyorum. Ayrıca beni böyle çağırdığı acil olan şey ne?
Duşa girdim dolabımdan lacivert düz olan tişörtümü altına açık mavi kotumu giydim saçlarımı dikip parfümümü sıkıp gözlüğümü takip evden çıktım motoruma atladığım gibi beş dakika içinde garaja attım kendimi Lamia'dan ses çıkmıyor ve ben onu merak ediyorum ne oluyor böyle?
Bursa'ya vardım Lamia'yı aradım ama açmadı Allah Allah ne oluyor bu kıza önce aradı uykumdan uyandırdı şimdide telefonumu açmıyor tam 15 dakikadır kim bilir kaç kere aradım ama açmıyor?
Sonunda açtı
"Lamia nerdesin sen ya neler oluyor?"
"Tam karşına bak neredeyim acaba?"
Oha karşımda dikiliyor ve sanırım ağlıyor!!! Kim lan bu kiZi ağlatan yavsak... Lamia'ya yaklaştım..
"Kim ağlattı lan seni?" Dedim sanırım biraz bağırmış oldum ona
"Sorma lütfen" dedi ve sarıldı nesi var bu kızın dur bakalım Kültürpark a götüreyim orda sakin bir yer vardı çekeyim kenara sorayım.. tuttum kolundan götürüyorum zangir zangir titriyor al işte o soru!!
"Beni nereye götürüyorsun? Bana birşey yapma olur mu?" Haydaaaa ne oluyor bu kıza ne yapabilirim ben ona? Kim ne yaptı ona böyle de bu şekilde korkuyor bu kız ah birde anlatsa..
~~~~
Lan ben şimdi o Burak denen pici öldürmez miyim? Allah'ım sen yardım et çıldıracağım.
"Sakin ol Lamia ben halledicem"
"Bir şey yapma sen sakin ol ağladığıma bakma benim kimseye bulaşma olur mu?"
Ne olmuş olabilir?
Burak Lamia'ya ne yapmış olabilir?
Mutlu neden bu kadar sinirli?Devamını ileriki bölümlerde öğreneceksinuz arkadaşlar..
Bir sonraki bölümde İlkay'da Mutlu'ya bir şeyler anlatacak ve o zaman olaylar iyice değişecek..Peki İlkay neler anlatacak?
İlkay anlattığında neler olacak?
Mutlu ne yapacak???