DI DORM BTS...
M.BTS:PERHATIAN!!!BERUKS BERUKS SEKALIAN..MEH DENGAQ HYUNG NAK HABAQ SESUATU NI!!!
RapMonster:Oiiiiii,hyung!!!kalau yerr pun janganlah jerit macam kitorang ni pekak pulak...*jeling manager*
M.BTS:Alooo...soyeee lah...dah korang yang terpekik terlolong sana sini macam mana hyung x jerit...dari tadi hyung panggil bukannya nak dengar pun...*merajuk*
Suga:Dia merajuk pulak dah...x swag la merajuk..*muka acah swag*
Jin:Dah dah la tu bergaduhnya..kesian hyung tu...ha hyung nak habaq apa yang penting sangat tu..
M.BTS:Hyung nak bagitau,esok pukul 4 petang kamu semua ada photoshoot dengan seorang actress yeoja yg sangat popular sekarang...
Jungkook:Actress yeoja...sapa hyung???kookie harap sangat kalau actress perempuan tu Song Ji Hyo noona...*muka berharap*
Jimin:Kau ni x habis habis dengan Ji Hyo noona kau tu...apa yg special sangat dgn dia tu sampai hyung2 dgn kookie suka kat dia tu...???
#Elehhh ChimChim..mengaku jerr lah yang kau tu sebenarnya jeles kan?kan?kan?
JHope:Kau ni kenapa sebenarnya Jimin...kalau kau x suka noona pun janganlah tunjuk sangat...kalau noona tau mesti dia terkilan..
Jimin:Lantaklah dia nak terkilan ke menangis ke gembira ke..ada aku kisah...it's her own business if sekalipun dia nak terkilan...(sebenarnya aku suka kat Ji Hyo noona tapi mesti ramai yang akan menentang,so aku cuba lupakan perasaan aku ini dgn membenci noona...adakah wajar perlakuan aku ini???*
RapMonster:Dah jangan gaduh2..Jimin ingat kalau depan Ji Hyo noona jgn sesekali tunjuk perasaan benci tu sangat..kalau x hyung humban kau dalam tong sampah...
Jungkook:Ntah Jimin hyung nii...kacau laa,biarlah kookie dgn hyung2 nak minat dekat noona pun...apa yang hyung x puas hati sangat ni...???
Jimin:Apa2 jelahh...dah la malas nak layan korang semua ni...pasal noona je kot hyung ngan kookie marah chim...
XXX:(ChimChim,,,kau ingat aku x tau sebenarnya kau suka noona kan..tapi kau jual mahal sangat...cubalah jadi macam aku ni jual murah jerr..noona pun boleh beli aku..tapi kau ingat,noona akan menjadi milik aku jugak akhirnya...just wait and see..the game is starting now...*smirk*)
KEESOKAN PAGINYA...DI SBS ENTERTAINMENT..
Author note:MA tu make up artist tau...saja buat singkatan..okey
BACK TO THE STORY
MA:Okey...awak ni saya x payah mekap tebal2 pun dah cantik..hanya perlu letak sedikit bedak asas dgn secalit lip bum sudah cukup..
BBB:Ada2 jer la awak ni...okeyy la budak2 tu dah sampai ke???
MA:Sampai dah kot...dgn bunyi riuh kat luar tu nampak gayanya dah sampai...dah la awak pergi tukar baju dulu,nnti nak buat photoshoot...
BBB:Nae,captain..*acah tabik*
SEBELUM PHOTOSHOOT
Jungkook:Ji Hyo noona!!!*lambai tangan*
Ji Hyo:Aigoo,my kookie...comelnya adik noona ni...
BTS except Jungkook & Jimin:Noona,kitorang ni x comel keeee???*pout*
Jimin:*rolling eyes*
Ji Hyo:Mestilah adik adik noona ni comeeelll....meh sini kat noona
BTS except Jimin:Yeayyy!!!
Ji Hyo:Ni kenapa senyap jee ChimChim ni...
Jimin:X ada apalah...*jalan tinggalkan bts dan ji hyo*
Ji Hyo:Kenapa dgn dia tu...*terkilan*
Jin:X ada apalah noona...hiraukan jerr dia tu,mood tengah x baik la tu..
BTS:*mengiyakan kata2 Jin*
Ji Hyo:Ooooo,ye kerr..x apalah,mood x ada kan??..*sedih*
XXX:(sampai hati kau buat noona kesayangan aku ni sedih..dah la dia terkilan sbb kau..aku ulangi lagi sekali semuanya SEBAB KAU...x apa chimchim,aku baru jerr mulakan games ni..kita main yerr*bad laugh*)
BERSAMBUNG...
HA SUDAH CHIMCHIM DAH BUAT JI HYO UNNIE SEDIH..SAPALAH YANG AKAN BALAS DENDAM TU YERR..
WAIT FOR IT..MIAN KALAU HAMBAR..
KALAU ADA TYPO,DEEJA MINTAK MAAF YERR...
ANNYEONG,SARANGHAE..*flying kiss*
YOU ARE READING
NOONA!!!SARANGHAE (long rest)
RomanceSong Ji Hyo merupakan seeorang actress yg terkenal di seluruh dunia.... Dia mempunyai wajah yg natural beauty... Tanpa dia sedari,adik angkat yg disayanginya menaruh hati kepadanya... Adakah Park Jimin,adik angkat kepada SJH dapat...