NOONA!!!SARANGHAE 3

416 50 57
                                    


SAMBUNGAN...

DI DORM BTS

Jimin:Suga hyung...chimchim nak minta maaf sbb cakap mcm tu dekat hyung...

Suga:X apalah..hyung x kisah pun...(kau ingat senang2 aku nak maafkan kau*smirk*) Dahlah,jomlah kita pujuk jin hyung tu..dari tadi x keluar dari bilik...risau pulak hyung...

Jimin:Jom hyung*tarik suga*

DI DALAM BILIK JIN

JIN POV

Aku terdengar pintu bilikku dikuak dari luar...aku tahu itu adalah suga dan jimin...aku bukannya nak keruhkan lagi keadaan,tapi aku terpaksa...kalau aku x buat macam ni,mereka lagi keras kepala...aku hanya mendengar apa yang hendak dikata oleh mereka...

END JIN'S POV

Jimin:Hyung....chimchim ngan suga hyung nak minta maaf sbb buat hyung terkilan...

Suga:Betul tu jin hyung....kitorang x sengaja nak bergaduh tadi....suga hanya rasa marah je sbb jimin dah buat ji hyo noona terkilan...suga x sengaja pun marah jimin tadi...suga hanya nasihatkan je...

Jimin:*angguk kepala* Lagipun,chimchim yang kuang ajor dgn hyung tadi...chimchim menyesal...jebal,hyung..janganlah diam saje...cakaplah sesuatu...*mata berair*

Jin:Hyung bukan apa,hyung takut ji hyo noona tahu yang korang ni bergaduh sbb dia...hyung x nak noona rasa bersalah dgn kita...ini boleh memusnahkan karier noona korang tahu x...*tegas*

YoonMin:Nae,hyung...*sedih*

Suga:Hyung...suga keluar dulu ye???

Jin:Pergilah...

Suga:Nae,hyung...*keluar dari bilik* Malas pulak aku berdrama air mata tadi..aku terpaksa hilangkan swag aku hanya utk budak tu...cehhh!!!buat bazir air mata aku je...*berbisik perlahan*

Kebetulan RapMon hendak pergi ke dapur,dia terdengar apa yang dikatakan oleh hyungnya itu...

RapMon:(Suga hyung...please lah jgn kembalikan balik penyakit hyung tu...MonMon x nak hyung tinggalkan kami semua..kami semua sayang hyung...)

DI DALAM BILIK JIN

Jin:Chimchim...hung nak tanya sesuatu boleh x???

Jimin:Tanya apa hyung??? kalau chim boleh jawab chim jawablah...

Jin:Hyung nak tanya,kenapa setiap kali kita jumpa ji hyo noona,chimchim macam x suka je dgn noona...

Jimin:*mengeluh*

Jin:X baik mengeluh...jawablah pertanyaan hyung ni...*mendesak*

Jimin:Chimchim bukan x nak habaq..nanti mesti hyung marah punya...

Jin:Dah x habaq lagi macam mana hyung nak marah...*jeling*

Jimin:Yelahhh,chimchim habaq...tapi janji tau jgn marah...

Jin:Tengok ahh cena!!!

Jimin:Alaa,hyung ni...

Jin:Yelahh...selagi benda yang chim nak habaq ni x buat hyung marah...hyung x marah laa..tapi janganlah kata chimchim ni sayang,cinta separuh mati kat ji hyo noona tu sbb tu chim2 marah noona...

Jimin:*garu belakang tengkuk* Sebenarnya hyung,tulah jawapannya...*senyum nampak gigi*

Jin:PARK JIMIN!!! X kan lah sbb chim2 suka kat noona,chim2 marah noona...

Jimin:Heheheh,sorrylah hyung....

Jin:Kamu ingat perkara ni main2 ke??? noona dah terkilan ngan dan kamu boleh pulak kata kamu marah dia sbb kamu suka dia...lagipun kenapa chim2 x terus terang je???

NOONA!!!SARANGHAE (long rest)Where stories live. Discover now