Pd-nim: Baiklah,semua ahli bts boleh pilih nak cabutkan harga untuk ahli running man yang diminati.
BTS: Okeyyy!!!
X & Z: SAYA NAK JI HYO NOONA!!!
Semua orang berpaling ke arah suara tersebut.......
RapMon: Korang dua ni dah kenapa? Wae jimin? Wae suga hyung?
Jimin: Mana ada apa-apa pun.Chim cuma nak cabutkan untuk ji hyo noona je.Tak berdosa pun kan? *jeling*
RapMon: Tak ada sesiapa pun kata berdosa *muka annoying* Haa,kau pulak suga hyung dah kenapa?
Suga: Hyung pun sama macam chim jugak.Hyung pun nak cabutkan untuk noona jugak.
RapMon: Tapi pd-nim cakap seorang satu ahli.Mana boleh dua orang!
Jimin: Chim tak kira.Chim nak cabutkan jugak untuk ji hyo noona. *hentak kaki*
Suga: Ewah,ewah,ewah...Ingat kau seorang je ke nak noona? Hehh!! Cermin la diri tu sikit.
Jimin: Eh! Eh! Kenapa pulak suruh chim cermin diri? Hyung tu yang sepatutnya cermin diri!
Suga: Aku ni hyung kau! Tolong hormat sikit!
Jimin: Alaa,setakat umur je! Jangan nak berlagak sangat gelarkan diri tu sebagai hyung! Langsung tak sesuai kau tu digelarkan hyung!!!
Jin sebagai ahli yang paling tua tidak boleh berdiam diri sahaja.Dia terus mencelah pertelingkahan tersebut...
Jin: Korang tau tak ni tempat public! Tak malu ke haa bergaduh macam budak kecik.Setakat nak pilih benda tu je pun dah bergaduh macam perang dunia ke-3.Dahlah ramai orang tengok.Tak kesian ke kat ji hyo noona.Korang ni asyik bergaduh pasal ji hyo noona.Tak ada benda lain ke yang nak korang gaduhkan! Asal noona je gaduh,asal gaduh je mesti sebab noona.Pleaselah! Berubah!! Korang tu dah besar bukannya budak kecik lagi.Nak kata hyung tak nasihatkan,dah berbuih mulut hyung ni nasihatkan kotang tau tak? Peninglah hyung dengan perangai korang ni.Selagi korang tak berbaik,jangan haraplah hyung nak maafkan korang!
Hambeekkk kau!! Sekali dia bagi....
Jimin: Mianhe jin hyung,chimchim tak sengaja😞chimchim just nak cabutkan harga untuk jihyo noona je.
Suga: Apa kau ingat kau sorang je nak ha?!! Hyung pun nak la * pout*
Jaesuk: Aigoo jihyo ahh sayang betul adik-adik kamu ni kat kamu ye * tepuk belakang jihyo*
Jihyo: Hehehe apa la jaesuk oppa ni *gelak terpaksa + risau* // apa kena dengan budak dua orang ni? Aduh tak kan la pasal nak cabutkan harga untuk aku diorang boleh gaduh pulak...oh no I have to do something!!!//
Pd-nim: So macam mana ni? Siapa yang nak cabutkan ye? Any suggestion anyone??
Jihyo: Aaa ermm apa kata kalau suga dengan jimin main gunting batu kertas,setuju tak??
Tanya jihyo dengan ragu-ragu.
RapMon: Haah bernas jugak idea noona tu.Amacam korang setuju tak?
Suga: Hyung okey je tapi tak tau la budak ni setuju ke tak..maybe la takut kalah kan *smirk*
Jimin: Suga hyung ingat chimchim ni jenis cepat mengalah ke apa ha?! Hehh,chim tak akan cepat mengalah la untuk orang yang chim sayang!
Suga: Huh, we will see! 😏 // Cehh saja la tu nak bagitau noona yang dia tu suka noona..Hahahah bukan semudah tu la chimchim sayang//
Jaesuk: Baiklah,kita mula sekarang sedia ye!!
YoonMin: Yess sedia!!!! *jerit sepenuh hati*
Jaesuk: GUNTINGGG BATUUU KERTASSS!!
YOU ARE READING
NOONA!!!SARANGHAE (long rest)
RomanceSong Ji Hyo merupakan seeorang actress yg terkenal di seluruh dunia.... Dia mempunyai wajah yg natural beauty... Tanpa dia sedari,adik angkat yg disayanginya menaruh hati kepadanya... Adakah Park Jimin,adik angkat kepada SJH dapat...