Vzbudila jsem se na nepříjemné zvonění.. Ano bylo to přesně to, co všichni nesnášíme.. BUDÍK..
zamručela jsem „Ještě pět minut"..Za chvíli mi do pokoje vběhla Elis..
„Laryno vstávej! Poslední den školy!" Zajásala..
Vyskočila jsem z postele rychlostí blesku.. „Cože co?!" Nevěděla jsem co jsem teď řekla.. bylo mi to jedno. Ell mě probodávala pohledem , po chvíli protrhla to ticho „No dělej! Snad nechceš přijít poslední den pozdě!" Líně jsem se zvedla a šla se obléct. Vzala jsem si riflové kraťásky a bílý croptop, El měla také kraťase ale černý crop Top a šla jsem ze sebe udělat alespoň trochu člověka..Když jsem vyšla z koupelny Ell už netrpělivě přešlapovala u dveří.. „No konečně jsi tady!" Zakričela skoro přes celý dům. Jen jsem protočila očima a vyšli jsme směr škola..
Po několika hodinách mučení
"No konečně.. Konec!„ Pomyslela jsem si..
Musela jsem na Ell čekat před školou protože ještě musela do ředitelny skrz zápis mladší sestry.
Když najednou.. kolem mě procházel idol všech holek.. Brad.. Idol celé třídy.. kdo ví jestli ne celé školy. Přišel ke mě.. chvíli se mi díval do očí a pak prolomil to nehorázné ticho.. „Ahoj.. máš o prázdninách čas?" Řekl a podíval se na mě s jeho úžasným úsměvem..
„A-Ahoj, J-Jo m-m-mam čas" Vykoktala jsem ze sebe.. cítila jsem že jsem úplně rudá..
Jen se uchechtl.. „Nechceš zajít někdy ven? Nebo na párty.. nebo nějaká přespávačka?" Ušklíbl se na mě..
„Ano.. rá-ráda" vyskočilo ze mě..
„Dobře , ještě ti zavolám"Mrkl na mě
„D-Dobře"Usmala jsem se.V hlavě mi probíhalo několik otázek.. ale hlavní byla.. Kde vzal moje číslo..
Za chvíli jsem slyšela křik.. „Laryno!"
Ahh.. Elis usmala jsem se sama pro sebe.. pak jsem se ale zarazila.. telefonní číslo?! Elis.. „Elizabetho! Já tě.." zakričela jsem. Ale přerušila mě.. „Nemáš zač" Mrkla na mě..
„Co tím myslíš?" Hrála jsem si na blbce.
„Laryno.. právě jsi mluvila s idolem všech holek a zve tě na rande.." mrkla na mě.
„Elouši to není rande!" Zakričela jsem
„Nemusíš mi děkovat" řekla tak arogantně.. obě jsme po téhle chvíli umírali smíchy.Ještě ten večer
Líně jsem ležela a volala s Ell..
Když mi najednou zavibroval mobil..
„Justin vám posílá žádost o přátelství"
„Ell?" Skoro jsem pošeptala
„Ano?" Hned zareagovala Elis s nadšením v hlase..
„Nějakej Justin mi poslal žádost!" Vyjkla jsem
El řekla s hlasem v klidu.. „Hlavně se nezblázni"
Když jsme s Ell dovolali..
Byli asi 3 rano.. Hned jsem vytuhla
Když jsem se probudila tak mi zapípal mobil.. „Mhm.. Messenger"
Vzala jsem si mobil otevřela chat.. a zarazila jsem se nad tou zprávou....XXX
Kdo si myslíte že jí napsal? Ell? Brad? Nebo snad Justin?
Ahoj, tohle je můj 1. Příběh:)
Pište mi co mám zlepšit!❤️
Asi v neděli bude další díl pokud to bude mít dobře ohlasy:)457 slov😆
ČTEŠ
Láska přes Facebook..
General FictionAhoj jmenuji se Laura.. Mám nejlepší kamarádku Elis.. Chodíme do stejné třídy.. Byla jsem vždy stydlivá. S nikým ve škole jsme se s Elis nebavili.. nebo spíš oni s námi.. Teď vám povypravím můj příběh:)