Položila jsem si mobil na stůl.. Chtěla jsem jít už spát ale zapípal mi Messenger.. Od Justina.. „O čem to mluvíš?" Zarazila jsem se..
„No.. o tom telefonátu" Začala jsem mít obavy..
„O jakem telefonátu? Já ti nevolal" Odepsal..
„Dobře vyřešíme to ráno" odepsala jsem s bobkama v kalhotách..
„Dobrou" odepsal..Ráno
Najednou ráno zazvonil zvonek..
„Mami! Jdi otevřít!" Zakričela jsem
Nikdo neodpovídal.. Týpek za dveřmi zazvonil znova.. „Mami! Otevři ty zatracený dveře!" Zakričela jsem tak.. že to museli slyšet i sousedi..
Furt nic.. rychle jsem seběhla schody a uviděla papírek na dveřích.. „Lau.. s tátou jsme odjeli na služební cestu na měsíc.. peníze máš na stole ~Máma~ "
„Wow! Konečně prázdnej barák" Řekla jsem si pro sebe.
Rychle jsem otevřela dveře.. Zůstala jsem stát.. zaražená.. a taky polonahatá.. měla jsem na sobě jen spodní prádlo a přes to rozeplý Župan..
Stála tam Ell.. A za ní.. Brad.. byli úplně mokří.. „Zalezte dovnitř!" řekla jsem nepříjemným tónem.. Ell se na mě jen usmála a vběhli dovnitř..
Běžela jsem se nahoru oblect a těm dvoum donesla také suché oblečení..
„Tak a teď mi vysvětlete co tady děláte a z jakého důležitého důvodu jste mě vzbudili?" Falešně jsem se na ně usmála..
Ell mi to všechno povypravela..O týden později..
ráno když jsem se vzbudila mi přišla sms..
Od Justina..
„Dnes přijedu.. Budeme se také stěhovat do Kanady! Hned jak tam budeme.. stavím se!"
Oči se mi rozzářily štěstím „Moc se těším <3" odepsala jsem rychle❤️O dvě hodiny později
Zrovna jsem Koukala na film.. když najednou „CRRRRRR!"
Líně jsem se zvedla.. a šla otevřít
Když jsem otevřela.. myslela jsme si že umřu! Stal tam! Ano! Justin!❤️
Do očí se mi hrnuly slzy štěstí „O můj bože.." Zakřičela jsem s radostí..
„Ahoj prdelko" Řekl Justin překvapeně..
Obmotala jsem si ruce okolo jeho krku „Ahoj J-Justine"
Poté jsme si povídali..Další den
Vzbudila jsem se kupodivu brzo..
Dneska mám jít s Justinem ven.
15:00
„Dobře Lauro.. hlavně klid.. Teď se seber a musíš se pro něj stavit" říkala jsem si už zoufale pro sebe..
když jsem se rozhodla vyjít,vzala jsem si na sebe roztrhané černé džíny , Šedé tričko a černé vansky. Cesta mi trvala asi půl hodiny.. Když jsem došla k němu.. zazvonila jsem..Otevřela mi jeho mamka:)
„D-dobrý den je doma Justin?" Vykoktala jsem ze sebe
„Ano, je v pokoji , jdi za nim" řekla strašně mile.. je sympatická:)
„Děkuju" usmala jsem se na niKdyž jsem doběhla k Justinovýmu pokoji zaklepala jsem.. nikdo se neozval.. jen nějaké divné .. skřeky? Pokud se to tak da říct..
Zaklepala jsem znovu.. a Furt nic..
Tak jsem otevřela dveře.. upřímně? Neměla jsem to dělat.. Viděla jsem Justina.. a .. Elis?! Ne.. to je jenom špatnej sen..
A ano.. dělali tam to..
„O můj bože! Pardon" Řekla jsem a běžela pryč.. Cítila jsem jak se mi do očí ženou slzy.. „Nashledanou" rychle jsem zařvala na Justinovu mamku..
Když jsem doběhla domů..
Byla jsem úplně na sr*čky (pardon:D)..
Když jsem běžela slyšela jsem jak na mě volali.. Ignorovala jsem to..
Doma jsem měla deprese..
Najednou mi někdo začal volat......Xx
Názor?😏
ČTEŠ
Láska přes Facebook..
General FictionAhoj jmenuji se Laura.. Mám nejlepší kamarádku Elis.. Chodíme do stejné třídy.. Byla jsem vždy stydlivá. S nikým ve škole jsme se s Elis nebavili.. nebo spíš oni s námi.. Teď vám povypravím můj příběh:)