~ Bora ~

50 15 7
                                    

                           Bora Sezgin ↗↗            (Ve yazar buna aşık olur ♥ ;)        

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                           Bora Sezgin ↗↗            (Ve yazar buna aşık olur ♥ ;)        

                                                               😞DUYURU😞

Arkadaşlar duyuru yapmak için erken bende farkındayım fakat okuma sayısına nazaran beğeni sayısı yarısı bile değil rica ediyorum lütfen bu konuda bana destek olun okuyucularımdan ricam hem okuyup hemde votelemeleri bunu sadece kendim için değil tüm yazarlar için istiyorum hem okuyup hemde voteleyenlere çookk teşekkür ederim bundan sonra bölümleri daha uzun tutucam lütfen sizde emeğimin karşılığını verin ...


~İYİOKUMALAR ~

DÜN GECE KIVANÇ SAYGINER'DEN


Beren'i de evine bıraktıktan sonra direkt depoya sürdüm sonunda o iti yakalayabilmiştik aylardır onu yakalayabilmek için uğraşıyodum ve sonunda  o şerefsizi elime geçirmiştim şimdi ise ona yaptıklarının bedelini ödetmeye gidiyorum.Bana ihanet etmek neymiş gösterecem ona beni Yetkin'e satmıştı piç ona güvenip bazı işleri halletmesini istemiştim. O ise beni ona satmıştı bunu bedelini ona ağır ödetecektim.

Yol boyunca Kaan'la hiç konuşmadık sadece nereye gittiğimizi sordu ben eski depo diyince ne yapacağımızı anlamıştı zaten benim cevabımdan sonra önüne dönüp yolu seyretmişti.

Depoya yaklaştıkça yaptıkları gözümün önünden bir bir geçiyodu ve bu da iyice sinirlenmemi sağlamıştı sinirden direksiyonu parçalayacak hale gelmiştim.Onun yüzünden arabama bile zarar gelmişti (lamborghini sonuçta boru değil :) ona bununda hesabını sorucaktım ve geldik arabadan inip direk büyük gri demir kapılara yöneldik kapıya bi iki tekme attıktan sonra açmışlardı.

Bende hemen o itin yanına doğru ilerledim adamlara ben gelmeden başlamamalarını bir fiske bile vurmamalarını emretmiştim ve onu sandalyeye bağlı pişkin pişkin sırıtırken buldum bu daha da sinirlenmemi sağlamıştı gözlerimden alev saçarak odaya girdim beni görünce sırıtışı genişledi insan o kadar yaptığından sonra hiçmi korkmazdı beni tanıyodu ve bana ihanet edenlerin sonuna kendi gözleriyle şahit olmuştu.

Şimdi ise kendi şahit olduğu sona kendi düşmüştü ah ne kadar da klişe bu yaptıklarına hiç bi anlam veremiyodum gerçi vermeme de gerek yoktu artık bedel ödetmenin vaktiydi hiç teretdüt etmeden üstüne atladım yüzüne sağlam bi yumruk geçirdim ve pis sırıtışını yüzünden sildim kanla birlikte bi iki dişini yere tükürdü bu seferde ben sırıtıyordum ve bu daha başlangıç diye geçirdim içimden 

⚫⚫⚫

' Kıvanç tamam abicim yeter bu kadar ' Yetmez Kaan bırak beni geberticem iti 'Yeter dedim hadi gidelim sizde alın şunu aşağıya kilitleyin "tamam abi" Bütün öfkemi kusmuştum eğer öfkem tamamıyla geçmeseydi onu benim elimden Kaan bile alamazdı.

Aşkın rengi mavi olsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin